تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ريسک واحدهاي دام و طيور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۳ب.ظ)
کاهش ريسک واحدهاي دام و طيور موج - کاهش ريسک در واحدهاي دام، طيور و تأمين نهاده براي واحدهاي توليدي وظيفه اصلي شرکت پشتيباني امور دام کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت پشتيباني امور دام کشور در دومين گردهمايي سراسري مديران پشتيباني، کاهش ريسک در واحدهاي دام، طيور و تأمين نهاده براي واحدهاي توليدي را وظيفه اصلي شرکت پشتيباني امور دام کشور دانست و گفت: ما بايد به تکنولوژي روز و سيستم يکپارچه مجهز شويم و با استقرار سيستم جامع نرم افزاري و قابل بازسازي کليه رفتارهاي دست اندرکاران را منيتورينگ کنيم و از اين طريق اطلاعات را دريافت و تحليل از بازار داشته باشيم.
عليرضا ولي افزود: به منظور کاهش ريسک در واحدهاي توليدي نياز است از يک استراتژي مشخص پيروي کنيم و برنامه جامع و مدون تهيه شود که براي تحقق اين هدف از مراکز علمي، تحقيقاتي و دانشگاهي استفاده خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: شناخت از رفتارهاي توليد کنند گان و مصرف کنندگان و به روز رساني مهم‌ترين عوامل کاهنده ريسک در واحدهاي توليدي است.
ولي ادامه داد: در استقرار سيستم يکپارچه با ارتقاء دانش کاربران IT و سيستم‌هاي کار ساز و منعطف کليه بازارهاي داخلي و خارجي رصد خواهد شد و بصورت هوشمندانه متناسب با نفع توليد کنندگان و مصرف کنندگان در جهت جلوگيري از شوک‌هاي قيمتي وارد بازار خواهيم شد.
وي تصريح کرد: شرکت پشتيباني امور دام کشور طي يک برنامه ريزي عملياتي نسبت به تأمين ذخاير مطمئن و ايجاد يک ساختار مناسب در جهت استاندارد سازي محصولات توليدي به منظور ثبات قيمتي در بازار حاضر مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن