تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804308265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان:کناره گیری ازلیگ؟ پرسپولیس از این حرف ها زیاد می زند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کفاشیان:کناره گیری ازلیگ؟ پرسپولیس از این حرف ها زیاد می زند!
من آمدم دوبی، نامه تاج را که ندیدیم! این مسائل را باید به کمیته داوران ارسال کنیم و آنها این اشتباهات را بررسی کنند، تذکر بدهند و تصمیم بگیرند.هرمشکلی که دراین زمینه وجود دارد وظیفه کمیته داوران است، وظیفه ما نیست.
کد خبر: ۵۴۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ - 07 November 2015


علی کفاشیان، که به دعوت کنفدراسیون آسیا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان قاره و همچنین بازدید از کمپ تیم ملی امید در شهر دوبی حضور دارد، شب گذشته بازی نیمه نهایی فوتبال ساحلی جام بین قاره ای میان تیم های ملی ایران و روسیه را در ورزشگاه از نزدیک تماشا کرد.به گزارش تابناک ورزشی، اوضاع بهم ریخته فدراسیون هم مانع سفر نه چندان واجب و ضروری رئیس فدراسیون فوتبال به  امارات نشد و او که به لطف ریاست هشت ساله اش براین رشته ورزشی، به اکثر کشورهای جهان سفر کرده و طبق گزارش مجلس روزهای زیادی را در سفرهای لذتبخش خارجی گذرانده، حاضر نشد از خیر پرواز یکساعته به کشور متخاصم همسایه نیز بگذرد. کفاشیان در آب و هوای بهاری دوبی، تلفنی با رسانه های ایران مصاحبه و فدراسیون را از راه دور اداره می کند!فوتبال ساحلی در حضور شما شکست سختی مقابل روس ها متحمل شد؟بچه ها تا اینجای کار بسیار خوب پیش آمدند و از عملکرد آنها راضی بودیم. بازیکنان هر سال به این مسابقات می آیند و موفق شدند یک‌بار قهرمان و یک‌بار هم چهارم شوند. این مسابقات برای کسب آمادگی آنها خیلی خوب است. با همین مسابقات و برنامه های تدارکاتی دیگر انشاالله برای جام جهانی آماده می‌شوند.پس از جام جهانی سرمربی برزیلی تیم ساحلی را تغییر دادید. از این تغییرات و سرمربی ایرانی رضایت دارید؟سرمربی تیم را تغییر دادیم اما دستیاران و کمک های سرمربی قبلی همچنان در تیم حضور دارند. آقای میرشمسی هم یکی از مربیان موفق لیگ برتر ما بوده که همیشه مقام های اول تا سوم را در ایران داشت. قطعا این اولین تجربه خارجی ایشان است و ما در اولین تجربه او را خوب و موفق دیدیم.
کفاشیان:کناره گیری ازلیگ؟ پرسپولیس از این حرف ها زیاد می زند!
چه دلایلی باعث شده که تیم ساحلی بسیار موفق‌تر از تیم ملی چمنی باشد؟در فوتبال چمنی زمانی فقط چند تیم حرف اول را می زدند اما این روزها همه برای آن سرمایه گذاری می کنند. بالاخره سرمایه گذاری ها برای فوتبال ساحلی هم آغاز می شود و رقیب‌ها هر روز سخت‌تر می‌شوند. اما بسیار نکته مثبتی است که ما در همه رشته‌ها فعالیم و امیدوارم بتوانیم در فوتبال چمنی هم با رقیب های خود به جلو حرکت کنیم.پس چرا تیم فوتسال بانوان به گواتمالا اعزام نشد، آسیب زیادی به بانوان ما ‌زد.ما از2 ماه پیش اقدامات را انجام دادیم و کاملا زود بود اما درایران سفارت گواتمالا نداریم و ابتدا باید برای اخذ ویزای دیگر کشورها اقدام می‌کردیم، مانند آمریکا یا آلمان. یک سری مشکلات اداری است که ما در نامه‌ای به مسئولان آن‌ها گفته‌ایم. البته لازم به ذکراست که مسابقاتی که دعوت شده‌اند جهانی نیست. تورنمنتی است مانند چنین تورنمنت فوتبال ساحلی. اما جام جهانی رسما شروع نشده. اگر مسابقات جهانی شروع شود، تیم فوتسال بانوان را قطعا اعزام خواهیم کرد. درنظر داریم برای مسابقات غرب آسیا آنها را اعزام کنیم. بالاخره نمی‌گذاریم بیکار باشند.قرارداد مربیان تیم امید چه زمانی از طرف فدراسیون آماده می‌شود؟قرارداد تمام مربیان الان کاملا آماده شده است.چقدر به صعود تیم امید به المپیک اطمینان دارید؟تیم امید بسیار تیم خوبی شده و در این مدت خوب کار کرده. مسابقات تدارکاتی و بازی های خوبی داشته اند. در روزهای آتی هم مسابقاتی با تیم‌های استرالیا و عراق دارند. امید زیادی به این تیم داریم که نتیجه بگیرد.تاج در خصوص عملکرد داوران به شما نامه زده. شما چه راهکارهایی برای کاهش اشتباهات داوری پیشنهاد می‌کنید؟من آمدم دوبی، نامه را که ندیدیم! این مسائل را باید به کمیته داوران ارسال کنیم و آنها این اشتباهات را بررسی کنند، تذکر بدهند و تصمیم بگیرند.هرمشکلی که دراین زمینه وجود دارد وظیفه کمیته داوران است، وظیفه ما نیست.شنیده شده که تیم پرسپولیس ممکن است به دلیل اشتباهات داوری کناره گیری کند، صحت دارد؟(با خنده) آنها از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.به نظرمی‌رسد اختلافات کی روش و اسدی فعلا تمام شده. در صورت تکراراین اختلافات با هردوی آنها چه برخوردی می‌کنید؟اختلافات را حل کردیم و یک سری هم درحال حل شدن است. سعی می کنیم دیگراین مشکلات پیش نیاید. اگر هر کسی وظیفه خودش را انجام دهد و در مورد خودش صحبت کند، قطعا دیگر شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود.امکان جریمه مالی برای کی‌روش وجود دارد؟فعلا در خصوص جریمه مالی برای ایشان فکر نکردیم.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن