تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804392172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1250 مگاوات به ظرفيت نيروگاه هاي کشور افزوده مي شود/ برق دار شدن 100 روستاي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱ب.ظ)
معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در نشست خبري: 1250 مگاوات به ظرفيت نيروگاه هاي کشور افزوده مي شود/ برق دار شدن 100 روستاي کشور موج - معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي از اضافه شدن 1250 مگا وات به ظرفيت نيروگاه هاي برق کشور تا اوايل تابستان سال آينده خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، هوشنگ فلاحتيان، معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در نشست خبري خود که صبح امروز ( شنبه) در محل وزارت نيرو برگزار شد، گفت: تابستان سال جاري را با حداکثر بار 50177 مگاوات پشت سر گذاشتيم که در مقايسه با تابستان سال گذشته رشدي بيش از 3 هزار مگاوات را تجربه کرديم.
وي افزود: در سال جاري بيش از يک ميليون و 400 هزار مشترک جديد داشته ايم چرا که در حوزه هايي چون صنعت و کشاورزي تحرک نسبي در فضاي اقتصادي کشور به وجود آمد.
فلاحتيان با بيان اين مطلب که شدت و پايداري گرما در تابستان سال جاري بسيار قابل توجه بود، اظهار داشت: لازم است از زحمات شبانه روزي همه پرسنل توليد و توزيع و اتصال برق تشکر و قدرداني کنيم.
وي با بيان اينکه پانزدهمين نمايشگاه صنعت برق ايران، امسال با حضور341 شرکت داخلي و 200 شرکت خارجي در مساحتي به وسعت 25 هزار مترمکعب برگزار مي شود، گفت: با توجه به اينکه سال قبل 110 شرکت خارجي در نمايشگاه بودند، رشد حضور طرف هاي خارجي را فرصتي خوب براي تعامل بيشتر صنعت برق کشور با شرکت هاي معتبر خارجي ارزيابي کرد.
فلاحتيان افزود: در نمايشگاه صنعت برق امسال، عمده کشورهاي صاحب فناوري حضور دارند و با توجه به تاکيد ما بر انتقال فناوري در دوره پساتحريم، انتظار دستاوردهاي خوبي را براي صنعت برق کشور داريم.
معاون امور برق و انرژي وزير نيرو گريزي هم به دستاوردهاي اين وزارتخانه در سال جاري زد و گفت: از ابتداي سال جاري، 592 مگاوات نيروگاه جديد وارد شبکه سراسري شده است و تا اوايل تابستان سال آتي نيز 1250 مگاوات ظرفيت جديد به شبکه برق کشور افزوده مي شود.
وي با اشاره به اضافه شدن 650 هزار مشترک جديد در سال جاري خاطرنشان کرد: در حال حاضر بيش از 32 ميليون و 300 مشترک داريم؛ ضمن آنکه 100 روستاي جديد نيز از برق برخوردار شدند.
فلاحتيان با بيان اينکه امسال گاز دريافتي نيروگاه ها افزايش يافت، گفت: با تلاش هاي صورت گرفته موفق به کاهش 51 و 30 درصدي مصرف گازوئيل و مازوت در نيروگاه ها شديم.
معاون امور برق و انرژي وزير نيرو از اضافه شدن 3200 مگاوات به ظرفيت ايستگاه هاي برق و خطوط انتقال نيز خبر داد و تصريح کرد: ايجاد اضاي مناسب براي انعقاد قراردادهاي 2 جانبه بين مشترکين صنعتي و توليدکنندگان برق از برنامه هاي وزارت نيروست که منجر به کاهش نقش دولت در توليد و توزيع برق خواهد شد.
وي در پايان به استقبال گسترده براي سرمايه گذاري در نيروگاه هاي سيکل ترکيبي با راندمان حداقل 58 درصد و نيز نيروگاه هاي تجديدپذير خبر داد و گفت: به زودي قراردادهايي در اين حوزه منعقد خواهد شد چراکه بر طبق برنامه ريزي ها، سهم انرژي هاي تجديدپذير در توليد برق در برنامه ششم، 5 درصد پيش بيني شده است.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن