تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح‌هاي خلاقانه شهروندان در خصوص تفکيک پسماندها جمع‌آوري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
طرح‌هاي خلاقانه شهروندان در خصوص تفکيک پسماندها جمع‌آوري مي‌شود موج - شهردار منطقه 19 تفکيک پسماندها را يکي از محورهاي اصلي طرح کمپين آسمان آبي زمين پاک خواند و گفت: از بهترين ايده‌ها و طرح‌هاي شهروندان در خصوص تفکيک پسماندها از مبدأ تقدير مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، رضا نثاري افزود: شهروندان مي‌توانند با ارائه ايده‌ها و طرح‌هاي خود براي تحقق اهداف اين طرح، با شهرداري اين منطقه در تسريع و بهبود روند تفکيک پسماندها از مبدأ مشارکت داشته باشند.
وي تصريح کرد: به منظور اطلاع رساني در خصوص اين طرح و زمان اجراي آن بنرهايي طراحي و درغرف بازيافت نصب مي‌شود. همچنين تراکت‌هايي از طريق غرفه‌هاي بازيافت و کارشناسان آموزش بين شهروندان و دانش آموزان توزيع خواهد شد.
به گفته نثاري اين طرح از ماه جاري در منطقه اجرا مي‌شود و در پايان بهترين ايده‌ها و طرح‌ها جوايز نفيسي از طريق اداره بازيافت منطقه دريافت خواهند کرد.
شهردار منطقه در ادامه به ارائه آموزش‌هاي چهره به چهره تفکيک پسماند در 17 هزار و 54 واحد مسکوني طي 7 ماهه ابتداي سال اشاره کرد و افزود: طي اين فعاليت ضمن نصب هولوگرام روي در منازل، کيسه مخصوص پسماند و کارت اشتراک بازيافت بين شهروندان توزيع شده است.
وي افزود: طي اين مدت آموزش‌هاي بازيافت به مالکين 639 واحد تجاري نيز از جمله اغذيه فروشي‌ها، سوپرمارکت‌هاي بزرگ، کافي‌نت‌ها و ساير اماکن تجاري ارائه شده است.
اين مسوول خاطرنشان کرد: از ابتداي سال تاکنون 99 هزار و 820 شهروند در قالب آموزش‌هاي چهره به چهره، کلاس‌ها و همايش‌هاي آموزشي و آموزش از طريق غرفه‌هاي آموزشي و بازيافت، اجراي گروه‌هاي نمايشي، برنامه‌ها و مناسبت‌ها و اردوهاي آموزشي در سراهاي محلات، کانون پرورش فکري، خانه‌هاي سلامت و فرهنگسراها تحت آموزش بازيافت قرار گرفته‌اند.
به گفته نثاري 49 هزار و 897 بروشور و 34 هزار و 874 اقلام تشويقي و آموزشي نيز بين شهروندان توزيع شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن