تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: مخالفان فرکی 200 نفر بودند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سجادی: مخالفان فرکی 200 نفر بودند
مربی سابق سپاهان گفت: مسوولان باشگاه هم از مشکلات به وجود آمده ناراحت بودند و موافق جدایی حسین فرکی نبودند.
کد خبر: ۵۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ - 07 November 2015


احمد سجادی مربی سابق دروازه بان های سپاهان درباره پیامک های تهدیدآمیزی که برای حسین فرکی و او فرستاده می شد و همچنین مسایل دیگری که در اصفهان برای آنها به وجود آمد صحبت کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،وی ابتدا درباره صحبت های حسین فرکی در برنامه تلویزیونی و اینکه آیا از پیامک های تهدیدآمیزی که برای فرکی ارسال می شد خبر داشت، گفت: ابتدا باید بگویم بهتر است خود حسین فرکی در این باره صحبت کند اما بله بنده خبر داشتم و حتی پیامک هایی با لحنی بدتر به من و حسین فرکی ارسال شد و این برای من خیلی تعجب آور بود چرا که تیم مان عملکرد چندان بدی نداشت و در جدول جزو بالانشینان بودیم. خود مسوولان باشگاه هم از این مساله ناراحت بودند و موافق جدایی حسین فرکی هم نبودند اما فرکی اعتقاد داشت باید در آرامش کار کرد و با این جو امکان کار کردن در اصفهان نبود.


سجادی: مخالفان فرکی 200 نفر بودند/ پیامک ها برنامه ریزی شده بود



مربی سابق دروازه بان های سپاهان افزود: تعداد محدود و کمی بودند که این پیامک ها را ارسال می کردند و در استادیوم هم شعار  می دادند. فکر می کنم جمعیت آنها نزدیک به 200 نفر می شد. همین ها هستند که باعث شدند در بازی های سپاهان به زحمت 2000 نفر به استادیوم بیایند. قبلا در هر کدام از بازی های سپاهان حداقل 7000 نفر خودشان را به ورزشگاه می رساندند. در نهایت باید بگویم حرکت، حرکت زشتی بود.
سجادی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این هم همچین برخوردی از طرف طرفداران تیم ها دیده بود یا خیر، بیان داشت: هیچگاه به این صورت برخوردی ندیده بودم در اهواز به حسین فرکی سنگ پرتاب کردند اما تعداد آنها بسیار کم بود از طرفی اینجا به بازیکنان جوان تیم هم که حسین فرکی به آنها میدان داده بود فحاشی می شد. میلاد سرلک، روشن دل و خیلی دیگر از جوانانی که مطمئن باشید در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
وی درباره این که آیا این فحاشی ها خودجوش بود و از پیش برنامه ریزی شده بود تصریح کرد: به هیچ وجه این پیامک ها و فحاشی هایی که در استادیوم انجام شد خودجوش نبود. تمام آن اس ام اس ها برنامه ریزی شده بود. ما پارسال قهرمان شده بودیم ولی امسال بعد از اولین شکست شعار هواداران را شنیدیم. پارسال یکی، دو نفر به صورت حضوری به ما بی احترامی کردند که من آنها را می شناسم. اما باید بدانید مردم اصفهان همیشه برخورد محترمانه ای با ما داشتند و همه چیز را منطقی تجزیه و تحلیل کردند و مسوولان و مدیران عامل سپاهان هم همواره به همین گونه با ما رفتار کردند.
سجادی در پایان درباره اختلاف بین نویدکیا و فرکی خاطرنشان کرد: فعلا درباره نویدکیا حرفی نمی زنم اما حرف های زیادی درباره او برای گفتن خواهم داشت که در آینده می گویم.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن