تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806654146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل های اخیر هشداری جدی به دستگاه ها بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیل های اخیر هشداری جدی به دستگاه ها بود
کد خبر: ۵۴۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ - 06 November 2015


سخنگوی هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت وجود آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران در کشور به ویژه در فصل سرما، گفت: خوش خیالی مسئولان در خصوص وقوع هرگونه بحران صدمات مالی و جانی بسیاری به جامعه وارد می کند.

عبدالرضا مصری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص هشدار وزارت نیرو مبنی بر وقوع پدیده ال نینو در زمستان سال جاری، گفت: پدیده ال نینو ابتدا توسط سایت های هواشناسی کشورهای دیگر مطرح شد و بر اساس پیش بینی این سایت ها وزارت نیرو برای مقابله با این پدیده تهمیداتی را اندیشیده است.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی، افزود: ازطرف دیگر سازمان هواشناسی کشور معتقد است که این پدیده به آن شدتی که سایت های خارجی مطرح کردند رخ نداده و به بیان روشن تر وقوع چنین پدیده ای را در کشورمان تائید نمی کند، اما به طور حتم باید آمادگی دراین زمینه وجود داشته باشد و غافلگیر شدن در خصوص بحران قابل قبول نخواهد بود.

وی تاکید کرد: البته نباید به  شدت و حدتی که سایت های هواشناسی خارجی اعلام کردند به این موضوع نگاه کرد، همچنین نباید مانند هواشناسی داخلی نسبت به این پدیده بی تفاوت بود؛ بنابراین باید تمام احتمالات را درخصوص وقوع بحران در زمستان در نظر گرفت، چرا که قوع چندین سیل در طی ماه های گذشته در شهرهای مختلف نشان داد که متاسفانه مسئولان در برخی شرایط خوش خیالی کرده و این موضوع صدمات بسیاری را به کشور وارد می کند.

مصری با بیان اینکه بی تفاوتی مسئولان درخصوص وقوع بحرانی نظیر سیل و زلزله صدمات مالی و جانی غیر قابل جبران وارد می کند، تصریح کرد: به طور قطع باید برای شرایط سخت آماده بود، زیرا در صورت عدم آمادگی های لازم، جامعه متحمل هزینه های بسیاری می شود؛ بنابراین تدبیر وزارت نیرو و ستاد بحران کشور باید پیش بینی مناسب وکم هزینه باشد.

این نماینده مردم درمجلس نهم با اشاره به اینکه در صورت وقوع یا عدم وقوع بحران باید از سناریوهای مختلف استفاده کرد، گفت: باید از پیش بینی های مطرح شده درخصوص وقوع پدیده ال نینو استفاده کرده و باید تمام احتمالات را در نظر گرفت، چون احتمال وقوع بحران همیشه وجود دارد؛ بنابراین وجود آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران ضروری است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درخصوص تفاوت نگاه ها میان وزارت نیرو و سازمان هواشناسی، افزود: البته باید به این موضوع اشاره کرد که سازمان هواشناسی مسئولیتی در باره حوادث و سوانح نداشته و وظیفه این سازمان تنها پییش بینی وضعیت آب وهوا است، این درحالی است که دستگاه های اجرایی ومسئول باید تمهیدات و امکانات  لازم را برای مقابله با این پدیده در نظر بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، باوجود هشدارهای مطرح شده ازسوی وزارت نیرو درخصوص وقوع پدیده ال نینو در زمستان سال جاری، اما سازمان هواشناسی معتقد است که فصل پاییز و ماه‌های ابتدایی زمستان امسال، نه‌تنها سردتر نخواهد بود، بلکه دمای هوا، گرم‌تر از حد نرمال پیش‌بینی شده است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن