تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا آبی پوشان پایتخت صدرنشین هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
تمرین استقلال1 چرا "آبی پوشان پایتخت" صدرنشین هستند؟

ورزش> لیگ برتر؛
چرا "آبی پوشان پایتخت" صدرنشین هستند؟
صدرنشینی استقلال در پایان هفته یازدهم لیگ برتر و البته صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاقی است که شاید پیش از شروع فصل کمتر کسی آن را باور می کرد.



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، شاید استقلال تحرک لازم را در خط هافبک خود نداشته است اما این تیم یک ویژگی بارز دارد که سایر تیم ها آن را ندارند. در 11 بازی که از لیگ برتر می گذرد و البته 2 بازی در جام حذفی بزرگترین ویژگی آبی ها در استفاده از موقعیت هایش است. استقلال در این 13 بازی موفق شده از تک موقعیت هایش نهایت استفاده را بکند.

اگر نگاهی به موقعیت های استقلال در بازی روز چهارشنبه به فولاد بکنید، این تیم از 3 موقعیتی که روی دروازه فولاد ایجاد کرد 3 گل زد و بعد از آن بود که دو سه موقعیت خود دیگر را هم از دست داد.

این ویژگی است که کمتر تیمی در لیگ ایران از آن بهره مند است و شاید اصلی ترین دلیلی که استقلال را صدرنشین لیگ برتر کرده همین نکته است. نگاهی به بازی های پرسپولیس بیشتر این موضوع را ثابت می کند. پرسپولیس تیمی است که در هر بازی موقعیت های زیادی در گلزنی ایجاد می کند اما آنها را یکی پس از دیگری از دست می دهد. شاید به همین دلیل هم باشد که شاگرادن برانکو ایوانکویچ در این فصل علی رغم بازی های زیبا جام حذفی را از دست داده اند و البته در لیگ برتر هم در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.



۱۵/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن