تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815076884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«طاعون نشخوارکنندگان کوچک جثه» در نهاوند مشاهده نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: رئیس محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: تاکنون هیچ گزارشی از وجود بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جثه در حیات وحش و دام های اهلی شهرستان نهاوند مشاهده نشده است.
محمد گیلانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: واکسیناسیون 21 هزار رأس دام در روستاهای منطقه حفاظت شده ملوسان برای پیشگیری از ابتلا به بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جثه انجام شده است.
وی با بیان اینکه امسال بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جثه (p.p.r) در استان مرکزی مشاهده شد، گفت: این بیماری باعث تلف چند گونه قوچ و میش وحشی در این منطقه شد که به همین خاطر استان های همجوار برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات گسترده ای انجام دادند.
رئیس محیط زیست نهاوند تصریح کرد: اداره محیط زیست نهاوند نیز برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقداماتی انجام داده و برای آگاهی پرسنل محیط بان در مقابله با آن اقدام به تهیه بروشورهایی کرده است.
وی اضافه کرد: آب شرب منطقه حفاظت شده ملوسان به وسیله آهک ضد عفونی شده و اطراف آبشخورها نیز ضد عفونی شدند.
گیلانه ادامه داد: به منظور جلوگیری از سرایت این بیماری از حیات وحش به دام ها و بالعکس، 21 هزار رأس دام اهلی در منطقه حفاظت شده ملوسان توسط اداره دامپزشکی شهرستان واکسینه شدند.
وی گفت: روستاهایی که دام های آنها واکسینه شده شامل ملوسان و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
«طاعون نشخوارکنندگان کوچک جثه» در نهاوند مشاهده نشده است






جمعه ، ۱۵آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن