تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از آرم، پرچم دانش‌آموزي هلال‌احمر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱ق.ظ)
به زودي؛ رونمايي از آرم، پرچم دانش‌آموزي هلال‌احمر موج-برنامه‌هاي سالگرد تشکيل سازمان جوانان جمعيت هلال‌احمر، همزمان با اهداي خون سراسري اعضاي سازمان جوانان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود حبيبي، رئيس سازمان جوانان بااشاره سالروز تأسيس سازمان گفت: با عنايت به توصيه‌هاي رئيس جمهوري در خصوص گسترش فعاليت سازمان جوانان هلال احمر، فعاليت‌هاي مختلفي براي تحقق توصيه‌هاي ايشان طراحي و پيگيري مي‌شود.
وي با اشاره به سازماندهي کانوني در سازمان جوانان هلال احمر، افزود: از جمله فعاليت‌هايي که در اين خصوص در حال تدوين است، مي‌توان به سازماندهي حضور جوانان در کانون‌هاي دانش آموزي، دانشجويي، جوانان، طلاب، روستايي و عشايري اشاره کرد که بر اين اساس در تمامي اين کانون‌ها انتخابات اعضاي هيات اجرايي و دبيران کانون‌ها در حال اجرا است.
حبيبي اضافه کرد: همچنين مقرر شده است مجمعي از نمايندگان اعضاي سازمان جوانان تشکيل شود و اين مجمع در برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري فعاليت‌هاي مرتبط با جوانان نقش مهم و به سزايي را بر عهده بگيرند.
رئيس سازمان جوانان هلال احمر در خصوص فعاليت‌هاي در نظر گرفته شده به مناسبت سالگرد تشکيل اين سازمان اظهارداشت: امسال در شصت و هشتمين سالگرد تأسيس سازمان جوانان برنامه‌هاي متنوعي براي اعضا طراحي شده که با عنايت به رهنمودهاي مقام معظم رهبري به منظور حفظ و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت،محور اين فعاليت‌ها بر اساس توجه به ايثارگران، جانبازان و شهدا برنامه ريزي شده است.
وي افزود: بر همين اساس همزمان با سالروز تشکيل سازمان جوانان، اعضاي جوان هلال احمر به ديدار خانواده معظم شهدا و تکريم جانبازان خواهند رفت و با آرمان‌هاي شهيدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامي تجديد ميثاق مي‌کنند.
رئيس سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: همچنين به منظور افزايش روحيه ايثار و نوعدوستي در ميان جوانان از امروز 14 آبان ماه اعضاي سازمان به صورت هماهنگ در سراسر کشور در قالب طرح حيات دوباره، خون اهدا مي‌کنند.
حبيبي با اشاره به ساير برنامه‌هاي درنظر گرفته شده در اين ايام افزود: در اين هفته از آرم، پرچم و سرود دانش آموزي کانون‌هاي دانش آموزي سازمان جوانان هلال احمر رونمايي مي‌شود و در هفدهم آبان به صورت همزمان در سراسر کشور انتخابات کانون‌هاي دانش آموزي برگزار مي‌شود.
به گفته وي آغاز نخستين جشنواره قصه گويي و خاطره گويي سياره مهرباني ويژه کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۲ سال و در راستاي تقويت و گسترش فعاليت‌هاي انسان دوستانه براي اين رده سني برنامه ديگري است که به همين مناسبت برگزار مي‌شود.

تجليل از جوانان برگزيده هلال احمر
رئيس سازمان جوانان هلال احمر به برگزاري همايشي با حضور مسوولان کشوري و جمعيت هلال احمر اشاره کرد و افزود: از جوانان برگزيده سازمان جوانان هلال احمر که در طول يکسال گذشته فعاليت‌هاي بشردوستانه داشته‌اند؛ قدرداني مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: کوهنوردي اعضاي منتخب و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهداي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي در مزار شهداي گمنام برنامه ديگري است که به مناسبت شصت و هشتمين سالروز تأسيس سازمان جوانان هلال احمر برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن