تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرجستان مشتري گاز ايران مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۴ق.ظ)
در آينده نزديک؛ گرجستان مشتري گاز ايران مي شود موج- وزير انرژي گرجستان گفت: اين کشور ممکن است در آينده از ايران گاز بخرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حالي که قرار است الهام علي اف، رئيس جمهوري آذربايجان امروز به گرجستان سفر کند، وزير انرژي گرجستان ديروز گفت اين کشور ممکن است در آينده از ايران گاز بخرد.
کاخا کالادزه، وزير انرژي گرجستان گفت: «روابط ايران و گرجستان در حال حاضر در سطح بالاتري نسبت به سطح معمول روابط قرار دارد. گرجستان که جايگزين ديگري ندارد، قادر خواهد بود از طريق آذربايجان يا ارمنستان از ايران گاز بخرد. اين يک پروژه بلندمدت است که بايد به دقت روي آن کار شود.»
کالادزه افزود: «گرجستان قبلاً براي تاسيسات تجاري از گازپروم گاز خريده و احتمالاً همکاري بيشتري با اين شرکت روسي خواهد داشت.»
وزير انرژي گرجستان پيش‌تر با يرواند زاخاريان، همتاي ارمني‌اش ديدار کرده بود تا در مورد ترانزيت برق و امکان همکاري با ايران در زمينه خريد گاز بحث و تبادل نظر کند.
پس از اين ديدار، زاخاريان به خبرنگاران گفت، ايجاد خطوط انتقال برق گرجستان- ارمنستان و ارمنستان- ايران مورد بحث قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن