تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821145381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کارگاه جستجوی علمی و کتابخانه های دیجیتال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: باحضوراعضای باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان دانشگاه آزادواحداسلامشهر: برگزاری کارگاه جستجوی علمی و کتابخانه های دیجیتال با حضور پانزده عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، کارگاه آموزشی ،جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال، در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۱۵ آبان ساعت 06:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران و به نقل ازاداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر،آفرین بهرامی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ،از برگزاری کارگاه آموزشی،جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال ویژه اعضای باشگاه در سالن کنفرانس حوزه معاونت پژوهش و فنآوری واحد اسلامشهر داد و افزود: در این کارگاه دو روزه پانزده نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اسلامشهر حضور یافته و با اصول شیوه جستجوی علمی در بانک های علمی و کتابخانه های دیجیتال آشنا شدند. وی آموزش در راستای ارتقای مهارت پژوهشگران جوان درزمینه روش های صحیح دسترسی و استفاده از منابع علمی دیجیتال را مهمترین هدف برگزاری این دوره دانست وخاطرنشان کرد:حاضرین در این کارگاه آموزشی با سرفصل هایی از جمله، جستجو در بانک های اطلاعاتی،روش های رایج جستجو در بانک های اطلاعاتی،تکنیک های رایج در جستجو در بانک های اطلاعاتی، بانک های اطلاعاتی معتبر بین المللی،جستجو با استفاده از کلید واژه و جستجو با استفاده از عبارت وبصورت تئوری و عملی آموزشهای لازم را فرا گرفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن