تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806853270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمیدی: کل بودجه فدراسیون از یک فوتبالیست کم‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عمیدی: کل بودجه فدراسیون از یک فوتبالیست کم‌تر است
سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: کل بودجه فدراسیون پینگ‌پنگ از یک فوتبالیست کم‌تر است در حالی که اگر کمی بیشتر خیلی از مشکلاتمان حل می‌شد.


امیر عمیدی، سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس‌روی‌میز کشورمان و مدرس این رشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد فدراسیون سعادتمند در یک دوره کوتاه 7 یا 8 ماهه گفت: نمی‌توان عملکرد سعادتمند را به شکل سیاه‌و‌سفید بررسی کرد زیرا هم نقاط ضعف و هم نقاط قوتی در دوره وی وجود داشته است. وی در دوره کوتاه خود وظیفه داشت که بر اساس آیین‌نامه مجمع را برگزار کند که این کار را نکرد و همین کوتاهی باعث می‌شود که مجمع زیرسوال برود زیرا ممکن است، شاکیانی داشته باشد.

وی افزود:همچنین از دیگر نقاط ضعف وی می‌توان به نبود هماهنگی میان فدراسیون داستان‌ها اشاره کرد. اما با تمام این موضوعات سعادتمند توانست با تیم خوبی شروع به کار کند و برنامه‌هایش را اجرایی کند. البته بازهم می‌گویم اگرهمکاری وی با استان‌ها بیشتر بود و یا مجمع را برگزاری کرد بهتر می‌توانست عمل کند. از حق نمی‌توان گذشت سعادتمند در حقیقت سکان‌دار جایی شده بود که مشکلات بسیار زیادی داشت.


دبیر سابق فدراسیون در ادامه در خصوص ویژگی‌ها و خصوصیت‌های رییس جدید اظهار داشت: دو اصل بسیار اهمیت دارد. امانت و عدالت، رییس جدید فدراسیون را امانت می‌گیرد و باید در تمام زمینه‌ها مانند تامین و توزیع منابع مالی، سرویس‌دهی به بازیکنان و مربیان، تعامل با استان‌ها،پژوهش و سایر موارد عدالت را اجرا کند و یک هم دلی به وجود آورد.


امیر عمیدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا تنیس‌روی‌میز در کشورمان با توجه به امکانات و پتانسیل و کم‌بود منابع مالی توانسته به جایگاه واقعی خود برسد یا خیر عنوان کرد: برای پاسخ به این سوال باید ابعاد مختلفی را بررسی کرد. به طور مثال هم اکنون در تمام پارک‌ها و مدارس میز پینگ‌پنگ وجود دارد یا در هر شهر حداقل یک سالن کوچک وجود دارد در مجموع امکانات سخت افرازی خوبی وجود دارد.


وی افزود: همچنین تاکنون 50 هزار کارت بیمه صادر شده است که البته 3 الی 4 برابر ورزشکار این رشته وجود دارند که تاکنون کارت بیمه دریافت نکردند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تنیس‌روی‌میز از 5 تا 95 سالگی استقبال کننده دارد ولی متاسفانه تجهیزات تا حدودی گران است اگر چه امکانات مناسب این رشته فراهم شده است. خوشبختانه با اطمینان می‌توان گفت پینگ‌پنگ امروزه در کشور در میان 4-5 رشته اول ورزشی از جهت توجه عمومی قرار دارد اما متاسفانه از جهت مسائل مالی در 4-5 رشته آخر کشور قرار دارد.


وی در ادامه افزود: رقم بودجه‌ای که فدراسیون در ابتدای سال دریافت کرده است 430 میلیون تومان بوده و آخر سال نهایتا یک میلیارد در مجموع دریافتی داشته باشد که از دستمزد یک فوتبالیست کم‌تر است. اگر همین بودجه دو برابر شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.به هر حال باید باشگاه‌های توسعه یابند و سطح مسابقات بالا برود.


عمیدی در خصوص کاندیدهای انتخابات هم اظهار داشت: خوشبختانه پینگ‌پنگ‌ها زیاد هستند ولی مطمین هستم تعداد کاندیدها 17 نفر نمی‌ماند و تا روز انتخابات به 6-7 نفر می‌رسد.
وی در ادامه در خصوص عملکرد تیم ملی در دوره سعادتمند و موقعیت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت : این عملکرد و موفقیت را نباید به اسم یک نفر مصدره کرد ممکن است یک بازیکن در 7 ، 8 یا 15 سال تلاش و زحمت به موفقیت برسد . در یک دوره کوتاه نمی‌توان یک بازیکن خیلی عالی به وجود آورد اگر چه برگزاری اردو‌های مناسب می‌تواند باعث آمادگی بیشتر بازیکنان شود. به طور مثال یازیکنانی مانند افشین نوروزی و نوشاد عالمیان محصول یک دوره کوتاه نیستند بلکه از دوره شهنازی و زارع‌پور تاکنون برای این بازیکنان زحمت کشیده شده است و برای این‌که هم اکنون این بازیکنان درجایگاه فعلی باشند علاوه‌بر مربیان ، بازیکنان قبلی هم به ‌آن‌ها کمک رسانده‌اند.


عمیدی در ادامه گفت: یکی از مشکلات بزرگی که وجود دارد آن است که بازیکنان اول و دوم و سوم مردان کشورمان در رتبه‌های 100 الی 200 جهان هستند در حالی که بقیه بازیکنان از رده 400 به بعد حضور دارند. این تفاوت میان بازیکنان وجود نداشتن تیم دوم بسیار بد است. اگر به طورمثال نوشاد که که هم اکنون عیال دار است بخواهد دیگر بازی نکند و به مربیگری روی بیاورد چه کسی جایگزین وی می‌گردد؟ باید تلاش کنیم تا جایگزین‌های خوبی پیداکنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از نزدیک به 35 سال در بانوان تنها یک خانم شهسواری و عمرانی را داریم. باید به وضعیت‌ها هم رسیدگی شود و حداقل حیطه تیم ملی را به 20 نفر افزایش داد. زیرا اگر تیم دوم و سوم نداشته باشیم نمی‌توانیم موفق شویم. به طور مثال در مسابقات قهرمانی آسیا دیدم که تیم هند به دلیل نبودن کمال چنتا پس از چندین سال به ما باخت ب دلیل این که تیم دوم قوی تری نداشت ولی کشوری مثل چین اگر با تیم بیشتر خود هم به مسابقه‌ای برود مدعی است.


عمیدی در ادامه افزود : باید به بازیکنانی مثل اخلاق‌پسند هم توجه شود و سرمایه‌گزاری در تیم‌های جوانان و نوجوانان هم افزایش داد. سعادتمند هم با توجه به بودجه و امکاناتی که در اختیار داشته توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.


عمیدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که میزان موفقیت تیم ملی را در مسابقات جهانی مالزی چقدر می‌بینید اظهار داشت : بحث ما حالا مسابقات مالزی نیست و ما دو مسئله مبهم را در پیش رو داریم. در دوره گذشته المپیک ما دونماینده داشتیم و باید سعی کنیم که علاوه‌بر حفظ این دو یک بازیکن دیگر هم اضافه کنیم و شاید به همین دلیل مسابقات جهانی مالزی در اولویت اصلی نباشد. ولی اگر در مسابقات شرکت کردیم و این دوره از بازی‌ها به صورت تیمی بود کسب مقام 25ام الی 33ام یک نتیجه خوب و عادلانه برای ماست.


عمیدی در انتها در پاسخ به سوالی مبنی بر این که :‌با توجه به زمان کم موجود ازانتخابات تا انتخابی المپیک می‌توان برای حضور در المپیک برنامه ریزی کرد یا خیر گفت: در دوره گذشته که دبیر فدراسیون بودم سعی کردیم تا جام فجر را برگزار کنیم و مقام افراد حاضر را آنالیز کنیم.
باید برای حضور در المپیک برنامه ریزی کرد و باید مقام حریفان را شناخت. تمام فیلم‌های بازی حریفان باید دیده شود و حریفان آنالیز شوند تا نقاط ضعف و قدرت حریفان برای رقابت مشخص شود. در تورهای بین المللی باید جدا از بازیکنان مربیان هم فرستاده شوند تا نحو بازی حریفان آنالیز شود. متاسفانه تاکنون اینگونه نبوده اگر هم کسی فرستاده شده تنها برای تیم خودش رفته است.

برای شناخت و آنالیز حریفان وجود یک کمیته فنی که متشکل شده از آنالیزورها باشد الزامی است. متاسفانه هم اکنون کمیته فنی از ترکیب داوری تشکیل شده تا فنی و همین موضوع باعث شده کمیته قوی نداشته باشیم تا بتوانیم قوی‌تر عمل کنیم.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ 





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تکمیل لیست اعضای دارای حق رأی
ظهور بازیکن 12 ساله ژاپنی در مسابقات جهانی ورشو
فوتبال یا پول بال در انحصار میلیاردر ها
اصفهان پایتخت تنیس روی میز بخش پایه کشور است
سجادی: فوتسال بانوان در آینده حرف های بیشتری برای گفتن در عرصه بین المللی خواهد داشت





۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن