تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترين محور توسعه استان، توليد مبتني بر صادرات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷ب.ظ)
معاون استاندار کرمانشاه: مهمترين محور توسعه استان، توليد مبتني بر صادرات است موج -هدايت حاتمي در حاشيه روز ملي صادرات گفت: با توجه به بسياري از مشکلاتي که اقتصاد کشور با آن مواجه شد، سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب مي تواند بسياري از تنگناهاي آن را برطرف و بازگشتي به طرف عقلانيت و تصميم گيري هاي درست و کارشناسي شده داشته باشيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ حاتمي با اشاره به اين نکته که رونق صادرات باعث افزايش توليد و نيز رونق اقتصادي استان مي شود اظهار داشت:آنچه در خصوص صادرات مي تواند مبنا و اساس قرار بگيرد اين است که صادرات بايد به توليد بيشتر منجر شود که اين فرايند به رونق کسب و کار و فعال تر شدن واحدهاي توليدي مي انجامد.
وي در حاشيه روز ملي صادرات افزود: با توجه به بسياري از مشکلاتي که اقتصاد کشور با آن مواجه شد اما خوشبختانه سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب مي تواند بسياري از تنگناها و خلاء هاي آن را برطرف و بازگشتي به طرف عقلانيت و تصميم گيري هاي درست و کارشناسي شده داشته باشيم.
وي تصريح کرد: استان کرمانشاه با توجه با توانمندي ها و قابليت ها و زيرساخت هايي که براي توسعه صادرات و تجارت هاي مرزي ايجاد کرده توان کسب درآمد ده ميليارد دلاري را دارد.بنابراين اين استان بواسطه داشتن مرز مشترک مناسب با کشور عراق قطعا مي تواند نقش مهمي در حوزه صادرات کشور ايفا کند و از پرتو آن توسعه و رشد اقتصاد ملي محقق گردد .
معاون اقتصادي استاندار بيان داشت:آنچه اميدوار کننده است اينکه خوشبختانه مديريت استان و در رأس آن استاندار محترم نگاه بسيار مثبت و حمايتي به بخش خصوصي دارند و اين مي تواند نقطه قوتي در خصوص توسعه و تحول استان با تکيه بر مقوله تجارت هاي مرزي باشد زيرا صادرکنندگان در دوران تحريم شرايط سختي را پشت سرگذاشته اند و مسائلي همچون نوسانات نرخ ارز و ممنوعيت هاي صادراتي صدمات زيادي را به آنان وارد کرده که با سياست هاي دولت تدبير و اميد هم اکنون فضاي اقتصادي کشور به مرحله ثبات رسيده و به طرف رشد حرکت مي کند.
حاتمي گفت:نکته ديگر که بعنوان يک ضرورت بايد از آن ياد کرد فاصله گرفتن از شيوه هاي سنتي تجارت و حرکت به سمت شيوه هاي نوين صادرات است. امروز کشوري در بخش صادرات موفق است که با تجارت الکترونيکي آشنا باشد که با توجه به انتخاب کرمانشاه بعنوان اولين استان مجازي کشور لازم است که اين تحول در زمينه صادرات و تجارت هاي مرزي نيز بوجود بيايد که زيرساخت هاي آن در چند بازارچه استان فراهم و يا در حال آماده ساختن است.
وي در پايان گفت: مهمترين محور توسعه استان، توليد مبتني بر صادرات است که بايد براي تحقق اين هدف عوامل، زيرساخت ها و نيروهاي تجاري سازماندهي شود، تسهيلات بانکي به سمت صادرکنندگان سوق داده شود و بر روي صادرات خدمات فني و مهندسي سرمايه گذاري شود که تحقق اين امر مي تواند باعث تحرک مثبت واحدهاي توليدي و شرکت هاي فني مهندسي استان و رسيدن به اهداف مدنظر مديران استان بشود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن