تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802944093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلالی‌ها به دنبال جذب من در نیم فصل هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بختیار رحمانی استقلالی‌ها به دنبال جذب من در نیم فصل هستند

بختیار رحمانی؛
استقلالی‌ها به دنبال جذب من در نیم فصل هستند
هافبک سرخپوشان تبریزی که نسبت به اوایل فصل پیشرفت چشمگیری داشته است و تقریبا در بازی های اخیر یا گل زده یا پاس گل داده نقش موثری را برای تراکتور ایفا می کند.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بختیار رحمانی در مورد شرایط خودش در تراکتور، دور بودن از تیم ملی، شایعه معاوضه اش با کرار جاسم و غیره توضیحاتی می دهد.

* در مورد پیروزی مقابل سایپا و صعود به مرحله بعدی جام حذفی صحبت کن.

دیروزی بازی سختی داشتیم و اینکه خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. تلاش زیادی انجام دادیم و به نوعی همه بازیکنان برای تونی بازی می کردند و از صمیم قلبشان بازی می کردند. واقعا خدا را شکر می کنم که توانستیم به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم.

* قبول داری تراکتورسازی گربه سیاه سایپاست؟

من نمی دانم چرا اینطور می شود ولی این را مطمئن هستم در دو بازی اخیر که با سایپا داشتیم ما سرتر بودیم همانطور که در بالا گفتم دیروز بازی سنگینی داشتیم اما باورتان نمی شود که ما چقدر انگیزه داشتیم و می خواستیم هرطور شده به خاطر تونی ببریم.

* در رابطه با عملکرد خودت چه نظری داری؟   هر روز تلاشم را بیشتر می کنم تا از این چیزی که هستم بهتر شوم. من هیچ وقت به آن چیزی که هستم قانع نیستم و می خواهم بالاتر بروم.

* در صحنه ای از بازی تو با جواد نکونام درگیری لفظی پیدا کردی، داستان چه بود؟

در رابطه با این مساله چیزی ندارم بگویم به این دلیل که آقاجواد بزرگ من است و همیشه کمکم می کند. من همیشه آقای نکونام را کاپیتان خودم می دانم زیرا در تیم ملی نیز با او کار کردم. دیروز در یک صحنه 5، 6 نفر از بازیکنان سایپا روی سر حمزه یونس ریختند. نمی دانم او چه گفته بود که آنها عصبانی شدند اما مورد خاصی وجود نداشت.

* دیروز تراکتورسازی 4 کاپیتان عوض کرد، در این باره نظری داری؟

ابتدای بازی علی حمودی بازوبند کاپیتانی را بسته بود، هنگامی که نیمه دوم میرهانی هاشمی به زمین آمد بازوبند به او تعلق گرفت و بعد از اینکه شاهین گل زد، خود میرهانی بازوبند را به او داد و بعد از تعویض ثاقبی با نریمان جهان کاپیتان اولمان سامان بود.

* یکبار دیگر لیست تیم ملی اعلام شد ولی باز هم نام تو به دلیل مشکلی برخی از سربازها با آن مواجه هستند، در لیست جای نگرفته بود، بالاخره چه زمانی می توانی به تیم ملی کمک کنی؟

من و سروش رفیعی همچنان منتظر هستیم و داریم به دلیل دوری از تیم ملی عذاب می کشیم. از مسوولان خواهش می کنم کاری کنند که ما برگردیم البته منظورم برای این اردو نیست و ان‌شاءالله برای اردوهای بعدی این موضوع حل شده باشد.

* کی روش بعضا از تو در مصاحبه هایش نام برده و اذعان داشته جای تو در تیم ملی خالی است. رابطه تو با کی روش در چه حدی است؟

من واقعا آقای کی روش را خیلی دوست دارم. من با او و تیم ملی به جام جهانی رفتم. درست است بازی نکردم اما در این راه تجارب زیادی کسب کردم که این تجربه هم می تواند به تیم ملی کمک کند. به شدت دوست دارم برگردم و پیراهن تیم ملی را برتن کنم. متاسفانه الان که از تیم ملی دور هستم، تمام انگیزه ها از من گرفته شده. در حال حاضر زندگی راحتی ندارم آن هم به دو دلیل اول آنکه نمی توانم به تیم ملی خدمت کنم و دوم اینکه من سرباز تراکتورسازی هستم و به همین منظور پولی به جز آن 150 هزار تومان که به صورت قانونی تمام سربازها دریافت می کنند، پول دیگری دریافت نمی کنم. از این لحاظ می گویم زندگی راحتی ندارم و خدایی ناکرده منظور من به هواداران فهیم، پرشور تراکتور و این تیم خوب تبریزی این نیست. من، سروش و شجاع داریم تلاشمان را می کنیم تا از چشم کی روش نیفتیم ولی اینکه ما تلاش کنیم و نتوانیم به تیم ملی برسیم مثل این می ماند که داریم دورهمی تمرین می کنیم و این خیلی عذاب آور است.   * در مورد وقفه مجدد لیگ نظری داری؟

حرفی در این باره نزنم بهتر است به این دلیل که برنامه را از اول فصل داده اند و همه هم پذیرفته اند بنابراین فقط می توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم.

* بختیار هوادار تراکتور حتی در بازی های خارج از خانه هم اجازه نمی دهند تراکتور احساس تنهایی نکند، در این باره صحبت می کنی؟

بله شما درست می گویید. برای مثال دیروز در بازی با سایپا هزار نفر هوادار به استادیوم آمده بود. البته این را هم در نظر بگیرید ترک زبان در تهران زیاد است به هر حال من دقیقا نمی دانم آنها هواداران تراکتور مستقر در تهران بودند یا از تبریز برای تماشای تراکتور آمده بودند.در هر دو صورت از آنها تشکر می کنم.
* برویم سراغ بحث استقلال این روزها در رسانه ها شنیده می شود که ممکن است بعد از پایان خدمت سربازی ات در تراکتور راهی تهران و استقلال بشوی، این موضوع چقدر صحت دارد؟

در ابتدا جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه با حمایت هایشان من را شرمنده کرده اند و همچنین از مسوولان استقلال که در دو، سه سال اخیر پیگیری کارهای من و به خدمت گرفتن من بودند اما من در حال حاضر بازیکن تراکتورسازی هستم و برای این تیم تمام وجودم را می گذارم.

* به عنوان سوال آخر بحث معاوضه تو با کرار جاسم چقدر درست است؟

بحث معاوضه ام با کرار جاسم را به شخصه از طریق رسانه ها شنیده ام و هنوز به طور مستقیم چیزی به اطلاع من نرسانده اند.   450



۱۴/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن