تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تهران: رزمایش مقابله با حوادث پرتوی حداقل سالی دوبار برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر آمادگی دستگاه های اجرایی در شرایط اضطراری هنگام وقوع حوادث پرتوی گفت: رزمایش مقابله با حوادث پرتوی به منظور ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان های مرتبط و حفظ آمادگی آنها حداقل سالی دوبار در استان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا سیدحسین هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه نشست قرارگاه ستاد فرماندهی و هدایت رزمایش پدافند پرتوی استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری رزمایش پرتوی در پایتخت نخستین تجربه دستگاه های اجرایی استان در این حوزه محسوب می شد که با وجود ضعف های مشخص شده قابل قبول بود.
وی با ابراز قدردانی از پشتیبانی ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور در تشکیل قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران تصریح کرد: براساس دستور العمل صادرشده از سوی سردار غلامرضا جلالی، فرمانده، جانشین و معاون هماهنگ کننده قرارگاه استانی مشخص شده و برگزاری رزمایش امروز نیز در همین راستا بود.
بنا به اظهار هاشمی ستاد فرماندهی و هدایت قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران نزدیک به یک ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.
استاندار تهران به برنامه اجرایی رزمایش اشاره کرد و افزود: براساس برنامه رزمایش برای خودروی حامل مواد رادیوداروهای پرتوزا حادثه ای رخ داد و نیروهای دستگاه های امدادی، امنیتی و انتظامی و اجرایی در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به مقابله با این شرایط اضطراری اقدام کردند.
هاشمی با اشاره به اینکه باید تجهیزات ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۴آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن