تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع فدراسيون دوچرخه‌سواري برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۳ق.ظ)
مجمع فدراسيون دوچرخه‌سواري برگزار شد موج - مجمع عمومي ساليانه فدراسيون دوچرخه سواري با حضور دکتر سجادي و روساي هيأت هاي استاني برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجمع عمومي ساليانه فدراسيون دوچرخه سواري با حضور دکتر سجادي، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان، جناب آقاي گواري، رياست دفتر امور متشرک فدراسيون هاي ورزشي، مسوولان فدراسيون و روساي تمامي هيأت هاي استاني برگزار شد.
در ابتداي مجمع از محمد شروين اسبقيان به عنوان بهترين مدير کل ورزش و جوانان که در دوچرخه سواري تاثير زيادي داشته تجليل به عمل آمد.
اسبقيان پس از تجليل بيان کرد: تور آذربايجان نقطه عطفي در ورزش دوچرخه سواري است. من کاري انجام ندادم و هر کاري انجام شده به صورت تيمي بوده است. رئيس هيات آذربايجان شرقي تلاش زيادي داشته و استاندار آذربايجان شرقي نيز بسيار تاثيرگذار بوده است. ما تلاش خواهيم کرد تور حرفه اي را در ايران داشته باشيم.
قمري، رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري، هم در ابتدا به بررسي تقويم 93 پرداخت و توضيحاتي در ارتباط با تعداد مسابقاتي که برگزار شده، ارائه کرد. ما سال گذشته وضعيت خوبي در بخش قهرماني داشتيم و توانستيم نتايج خوبي نيز به دست آوريم. در بخش همگاني نيز جشنواره هايي برگزار کرديم اما متاسفانه نتوانستيم برگزاري مسابقات آموزشگاه ها را داشته باشيم و با توجه به سياست هاي آموزش و پرورش نتوانستيم از ظرفيت هاي آن استفاده کنيم.
وي ادامه داد: ما در سال گذشته 12 جايزه بزرگ را با کمک اسپانسرها برگزار کرديم و البته رقابتي نيز ميان اسپانسرها به وجود آمد.
85 تا 90 درصد ليگ و مسابقات تحت نظارت افسران کنترل دوپينگ است و کمترين مشکل را داشتيم. همچنين ساختمان فدراسيون را که سندش به اسم يکي از همکاران بود را توانستيم به نام فدراسيون کنيم.
خزانه دار فدراسيون نيز گزارشي از عملکرد مالي فدراسيون ارائه کرد و گفت: بيش از 600 ميليون تومان از سال 92 باقي مانده بود . يک ميليارد و 500 ميليون تومان وزارت ورزش کمک کرده است و مبلغي که کميته ملي المپيک پرداخت کرده بود 365 ميليون تومان بوده است.
در ادامه هيات‌هاي استاني نيز مشکلات خود را با سجادي مطرح کردند.
رئيس هيات کرمان نيز گفت: پيست‌هاي دوچرخه‌سواري در دست اجراست که يکي از آنها در کرمان وجود دارد. 90 درصد کار آن انجام شده اما روکش اصلي را ندارد و اگر اين کار منحصر به فدراسيون باشد هيچ زماني انجام نمي‌شود. تقاضا داريم که اين مسأله پيگيري شود. همچنين وزارت ورزش بودجه‌اي را براي برگزاري تورهاي بين‌المللي نيز در نظر بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن