تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاركت مردم در مدرسه سازی ساماندهی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: مشاركت مردم در مدرسه سازی ساماندهی شود استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بایستی مشاركت مردم در مدرسه سازی ساماندهی شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان ساعت 11:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،قاسم سلیمانی دشتكی در نشست با اعضای انجمن خیران مدرسه ساز و مدیران كل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این همایش، ساعت ۱۴ روز یكشنبه، دهم آذر سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می شود.
وی تأكید كرد: دولت سهم مشاركتی خود را در پروژه های خیری مدرسه سازی ۱۰۰ درصد پرداخت می كند.
سلیمانی دشتكی افزود: سهم مشاركت دولت و خیر در اجرای این پروژه ها به طور میانگین ۵۰ درصد است.
وی تصریح كرد: فرهنگسازی به منظور آشنایی خیران با نیازها و كمبودهای چهارمحال و بختیاری و سرمایه گذاری در این حوزه ضرورت دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در همایش خیران مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری در تهران، باید از ظرفیت خیران ملی، استانی و خیران ساكن خارج از كشور استفاده شود.
وی اضافه كرد: انجمن خیران مدرسه ساز، باید به منظور ارتقای كمی و كیفی برگزاری این همایش، از توان فرمانداران، رؤسای آموزش و پرورش اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ها بهبه گیری كنند.
سلیمانی دشتكی عنوان داشت: ساماندهی و اثر بخشی مطلوب و ترویج فرهنگ مشاركت های مردمی از اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن