تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2300 واحد توليدي در شهرک‌هاي صنعتي قم مشغول به کار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۸ق.ظ)
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم: 2300 واحد توليدي در شهرک‌هاي صنعتي قم مشغول به کار هستند موج - قم - رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در استان قم پنج شهرک صنعتي و جود دارد که 2300 واحد توليدي در اين شهرک‌ها مشغول به کار هستند و موجب اشتغالزايي در اين استان شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حاشيه همايش هم‌انديشي اتاق بازرگاني استان قم با رايزنان بازرگاني ايران در کشورهاي مختلف كه در سالن همايش اتاق بازرگاني استان قم برگزار شد گفت: در استان قم پنج شهرک صنعتي و جود دارد که 2300 واحد توليدي در اين شهرک‌ها مشغول به کار هستند و موجب اشتغالزايي در اين استان شده است.
وي به فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري اشاره کرد و ادامه داد: شهر قم با توجه به نزديکي به فرودگاه امام خميني(ره) فرصت خوبي براي صنعت گردشگري دارد و مي‌توان سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در زمينه گردشگري و ساخت فضاهاي تفريحي و هتل انجام داد.
احمد ذاکري به وضعيت صادرات در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به افت صادرات کشور در 6 ماهه نخست امسال، خوشبختانه قم 21 درصد رشد صادرات داشته است که اميدورايم اين رشد ادامه داشته باشد.
وي گفت: با توجه به برنامه‌ريزي براي رفع موانع توليد در کشور تلاش خواهيم کرد چرخ صنعت و تجارت را به چرخش در آوريم؛ زيرا مطمئنا اگر توليد باشد صادرات هم انجام خواهد شد.
ذاكري تاکيد کرد: ما بايد در استان کالاهايي را توليد کنيم که جنبه رقابت با ديگر کالاها را داشته باشد و اين امر يک عزم جدي مي‌خواهد تا به اين هدف دست برسيم.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصريح کرد: اين همايش براي تقويت و رشد زمينه تجارت برگزار مي‌شود و بايد بازرگان قمي از اين فرصت براي دوران پسا تحريم استفاده کنند تا تجارت استان رونق بيشتري داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن