تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814138140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده باش کامل راهداري قم خسارات ناشي از بارش‌هاي اخير را به حداقل رساند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۸:۳۶ق.ظ)
آماده باش کامل راهداري قم خسارات ناشي از بارش‌هاي اخير را به حداقل رساند موج - سرپرست اداره راه و شهرسازي شهرستان قم گفت: عمليات کنترل و رفع خسارت ناشي از بارندگي‌هاي اخير در قالب پاک‌سازي سطح راه از سيلاب، اصلاح شانه‌هاي راه و... بخشي از اقدامات راهداري قم طي مدت بارش‌هاي اخير بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان قم، با توجه به حضور به موقع و آماده باش کامل راهداري خسارات ناشي از بارش‌هاي اخير در محورهاي مواصلاتي استان قم کنترل و به حداقل ممکن رسيد.
اکبر نوروزپور، سرپرست اداره راه شهرستان قم، ضمن اظهار سخنان فوق افزود: با توجه به تجارب سنوات قبل، اقدامات پيشگيرانه و رفع به موقع خسارات ناشي از وقوع سيل در محورهاي جاده‌اي استان قم پيش از آغاز بارش‌ها در دستور کار قرار گرفته بود.
وي بخشي از اين اقدامات را شامل آماده باش کامل عوامل راهدار و استقرار در راهدارخانه‌ها و اماکن تعريف شده برشمرد و توضيح داد: با توجه به احتمال بارش برف در محورهاي کوهستاني استان ادوات برف روبي و نمک‌پاشي در محل‌هاي مورد نظر مستقر شد.
نوروزپور در ادامه به بخشي از اقدامات انجام گرفته طي مدت بارش اشاره کرد و گفت: بيش از بيست کيلومتر از سطح جاده قم-نيزار از سيلاب‌ها پاک‌سازي و ده کيلومتر از شانه راه که به دليل شدت بارندگي تخريب شده بود در محور قم-کهک بهسازي شد.
وي تعويض و تعمير تابلوهاي انتظامي، اطلاعاتي مستقر در حاشيه راه که به دليل انحراف و برخورد خودرو دچار آسيب شده بودند را بخش ديگري از اقدامات خواند و ادامه داد: احداث راه دسترسي جهت اصلاح شبکه آب و برق در بخش کهک طي اين مدت توسط عوامل راهدار انجام گرفت.
سرپرست اداره راه شهرستان قم در ادامه به سپيدپوش شدن محورهاي کوهستاني استان طي مدت مذکور اشاره کرد و گفت: با توجه به پيش‌بيني‌هاي انجام گرفته در خصوص احتمال بارش برف، خوشبختانه با حضور عوامل و ادوات راهداري سطح راه برف روبي و عمليات نمک‌پاشي انجام گرفت و از وقوع هرگونه حادثه جلوگيري به عمل آمد.
نوروزپور در پايان به رفع انسداد دهانه پل آبرو طي اين مدت اشاره کرد و خواستار مساعدت بيشتر مسافران عزيز با رعايت اصول ايمني سفر در فصول بارش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن