تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802807124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفرقریب الوقوع رئیس جمهوروهیات دولت تدبیروامیدبه استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارکرج اعلام کرد: سفرقریب الوقوع رئیس جمهوروهیات دولت تدبیروامیدبه استان البرز فرماندار ویژه شهرستان کرج، در جلسه شورای معاونین و بخشداران این کلانشهر، از میزبانی قریب الوقوع استان البرز برای حضور رئیس جمهور و هیات دولت خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 09:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز، محمد تقی ایرانی در جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان کرج، ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی و برنامه ریزی برای سفر آتی رئیس محترم جمهور و هیات دولت گفت: با توجه به اینکه این سفر، نخستین سفر دکتر روحانی، رئیس محترم جمهور به استان البرز می باشد، دیدار مردمی ایشان در شهرستان کرج برگزار خواهد شد و همچنین وزرا و معاونین رئیس جمهور در سایر شهرستان های استان با مردم دیدار و از این شهرستان ها بازدید خواهند کرد.لذا می بایست هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم دیدار رئیس محترم جمهور و هیات دولت و معاونین رئیس جمهور با شهروندان انجام پذیرد.

ایرانی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه ، به ضرورت عملکرد مجریان بر اساس قانون تاکید کرده واظهارکرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به صورت همزمان، و ادغام هیات های اجرایی، مسئولیت برگزار کنندگان در برگزاری  انتخاباتی که در خور شان ملت شریف ما باشد، دو چندان می شود. لذا می بایست برگزار کنندگان انتخابات در اجرای دقیق قانون انتخابات با جدیت عمل نمایند.

وی افزود: برنامه ریزی با رعایت دقیق قانون انتخابات و  توجه به اصلاحیه هایی که مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون انتخابات داشته است،  از مهمترین وظایف برگزارکنندگان انتخابات است.

ایرانی خاطرنشان ساخت: برگزارکنندگان انتخابات باید از دخالت افراد غیرمسئول در برگزاری انتخابات، جلوگیری نمایند. وی همچنین  بر ضرورت  تشکیل منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان کرج  تاکید کرد.

فرماندار کرج تاکید کرد: : با توجه به اینکه کلانشهر کرج یکی از 9 شهری است که در آن انتخابات، به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، ستاد انتخابات شهرستان کرج می بایست برای آماده نمودن زیرساخت های برگزاری انتخابات الکترونیکی هماهنگی های لازم را صورت دهند.

وی هماهنگی بین مجریان و ناظرین که دو بال برگزاری انتخابات هستند را ضروری دانست واظهارداشت: تلاش خواهیم نمود تعامل نزدیکی با هیات محترم نظارت شهرستان و استان داشته باشیم و جلسات مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت جهت هماهنگی بین ناظرین و مجریان در نظر خواهد بود.

معاون استاندار البرز، در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تصویب قانونی توافق هسته ای اشاره کرده و گفت: با توجه به اینکه توافق هسته ای مورد تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی قرار گرفته و به صورت قانون در آمده و مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته و ابلاغ شده است، از این پس دیگر ادامه انتقادها در خصوص توافق هسته ای، محلی از اعراب نداشته و نشان دهنده مخالفت با قانون است.

فرماندار کرج به ضرورت تشکیل منظم جلسات مدیریت بحران تاکید کردو گفت: با توجه به اینکه شهرستان کرج در معرض حوادث طبیعی بسیاری نظیر سیل، ریزش کوه، آتش سوزی در جنگل ها و مراتع و نظایر آن است، ساماندهی و هماهنگی ادارات مسئول در قالب ستاد مدیریت بحران بسیار ضروری است. وی از معاونین فرمانداری کرج و بخشداران خواست تا به صورت مستمر جلسات شورای هماهنگی بحران را تشکیل دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن