تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رویس به بازداشت یک لبنانی-آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واکنش رویس به بازداشت یک لبنانی-آمریکایی
واکنش رویس به بازداشت یک لبنانی-آمریکایی رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به بازداشت یک شهروند لبنانی‌الاصل ساکن آمریکا در ایران بیانیه‌ای پرسید: کاخ سفید قصد دارد چه اقدامی در این خصوص انجام دهد!


به گزارش فرهنگ نیوز، اد رویس، رییس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه به گزارشات مبنی بر بازداشت یک شهروند لبنانی-آمریکایی ساکن واشنگتن در ایران واکنش نشان داد و یک بیانیه صادر کرد.
 
بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، رویس در بیانیه خود آورده است: یک روز دیگر، یک نفر دیگر توسط ایران گروگان گرفته شد. مشخص است که ایران فصلی را درباره کسانی که با آمریکا رابطه دارند، گشوده است. کاخ سفید قصد دارد چه اقدامی در این خصوص صورت دهد؟
 
پیش از این سه شهروند آمریکایی دیگر که اصالت ایرانی دارند به اتهامات مشخصی در ایران بازداشت شده بودند که پس از گذراندن مراحل قانونی و محاکمه در دادگاه به حبس محکوم شده و اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز در واکنش به این خبر گفت: کسانی که مقیم آمریکا محسوب می‌شوند دارای گذرنامه آمریکایی نیستند، بنابراین خدمات کنسولی در صورت بازداشت‌شان، از سوی کشور تابع آنها انجام می‌شود.
 
 


منبع: ایسنا


94/8/13 - 18:34 - 2015-11-4 18:34:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن