تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با قاچاق گياهان و جانوران حيات وحش آفريقا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱۷ب.ظ)
مقابله با قاچاق گياهان و جانوران حيات وحش آفريقا موج - مقامات ويتنام و نمايندگان برخي کشورهاي آفريقايي درباره مقابله با قاچاق گياهان و جانوران حيات وحش آفريقا با يکديگر گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از برناما، مقامات ويتنام و برخي کشورهاي آفريقايي درباره راه هاي جلوگيري از قاچاق گياهان و جانوران وحشي از آفريقا به ويتنام با يکديگر گفتگو کردند.
ويتنام يکي از کشورهاي مهم مقصد گياهان و جانوران قاچاق از کشورهاي آفريقايي به ويژه موزامبيک، کنيا و تانزانيا محسوب مي شود.
شرکت کنندگان از چهار کشور ويتنام، موزامبيک، کنيا و تانزانيا درباره راه هاي جلوگيري از قاچاق اقلام مربوط به حيات وحش با يکديگر ديدار و گفتگو کردند.
ولز تي تيويت نگا، مدير کنوانسيون تجارت بين المللي ويتنام تصريح کرده است: شرکت کنندگان از چهار کشور مذکور براي بحث درباره راه هاي مبارزه با قاچاق حيات وحش، به ويژه فروش عاج و شاخ کرگدن با يکديگر گفتگو کردند.
وي در ادامه تصريح کرد: گفتگو درباره قاچاق گياهان و جانوران حيات وحش آفريقا با توجه به خطر انقراض برخي از آنها، اهميت زيادي دارد.
تيويت نگا توضيح داده است: همکاري هاي چند جانبه ميان ويتنام و کشورهاي آفريقايي نقش عمده اي در جلوگيري از قاچاق گياهان و جانوارن حيات وحش آفريقا دارد.
لو دوي دونگ، معاون رئيس دفتر اينترپل ويتنام نيز تصريح کرده است که بر اساس برآوردهاي انجام شده، سالانه حدود 4 هزار الي 4 هزار و 500 تن محصولات حيات وحش آفريقا به صورت غيرقانوني به ويتنام وارد مي شوند.
لو ادامه داده است: آمار و ارقام موجود نشان مي دهد که با وجود تلاش سازمان هاي مديريتي محلي همچنان ميزان جرم و جنايت مربوط به قاچاق جانوران و گياهان حيات وحش آفريقا زياد است.
وي پيشنهاد کرده است که هانوي به منظور جلوگيري از قاچاق حيات وحش آفريقا به ويتنام، توافقنامه هاي بين المللي با کشورهاي آفريقايي امضا کند.
نماينده تانزانيا در جلسه مشترک با مقامات ويتنام تصريح کرد: عدم وجود توافقنامه هاي همکاري بين تانزانيا و ويتنام، مسئوليت رسيدگي به پرونده هاي قاچاق حيات وحش آفريقا به هانوي را دشوار کرده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن