تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802545516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد الگوگیری از نهضت عاشورا؛ اولویت جوانان برای مبارزه با استکبار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
الگوگیری از نهضت عاشورا؛ اولویت جوانان برای مبارزه با استکبار
ائمه جمعه دماوند و آبسرد معتقدند: جوانان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید با الگوگیری از نهضت عاشورا با استکبار جهانی مقابله کنند.

خبرگزاری فارس: الگوگیری از نهضت عاشورا؛ اولویت جوانان برای مبارزه با استکبار



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، راهپیمایی 13 آبان، امروز همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی و با حضور پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف جامعه در شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی برگزار شد. در حاشیه این راهپیمایی، مسئولان و ائمه جمعه شهرستان دماوند نیز ضمن محکومیت جنایت‌های خونین استکبار جهانی، به نقش مؤثر نسل‌های سوم و چهارم در ادامه راه انقلاب اسلامی اشاره داشتند.

نسل‌های جدید؛ ادامه‌دهندگان راه حماسه‌آفرینان 13 آبان امام جمعه دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: امروز با عنایت خداوند متعال، شاهد حضور پرشور جوانان در این زمان که موقعیت حساسی در منطقه و جهان وجود دارد، بودیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی با بیان اینکه امروز جوانان با سرمشق گرفتن از نهضت امام حسین (ع) مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند، افزود: در زمان کنونی، در سراسر ایران اسلامی به ویژه در شهرستان دماوند ندای «هیهات من الذله» طنین‌انداز شده است. وی حضور پررنگ دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف در راهپیمایی 13 آبان را حاصل هم‌دلی و هم‌زبانی دانست که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان و دانشجویان باید راه حماسه‌آفرینان 13 آبان را ادامه دهند، تصریح کرد: اگر این مسیر ادامه یابد، عزت ایران اسلامی حفظ می‌شود و پایدار خواهد ماند. علاءالدینی با بیان اینکه با نگاه به پشت سر و استفاده از تجربه‌های گذشته می‌توان راه را برای خود هموار کرد، بیان کرد: حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان در ذهن آن‌ها ثبت می‌شود.

13 آبان؛ آزمون ملت ایران بعد از توافق هسته‌ای امام جمعه آبسرد نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13 آبان در این شهر که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری آبسرد، خانواده‌های معظم شهدا، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: مردم شهیدپرور آبسرد به همراه دانش‌آموزان، مسیر خیابان شهید حسین فهمیده تا مصلای نماز جمعه را با شعارهای انقلابی و حماسی به خصوص مرگ بر آمریکا گذراندند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرشریفی با اشاره به اهمیت مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: همان‌طور که استکبارستیزی یکی از توصیه‌های قرآن بوده، مورد تأیید انبیا و ائمه اطهار (ع) نیز قرار گرفته، یکی از درس‌های امام حسین (ع) این است که هیچ‌گاه زیر بار ظلم و استکبار نرفتند. وی به معیار استکبار و علت‌های دشمنی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: همان‌طور که باید به موضع امام خمینی (ره) برابر آمریکا توجه داشت، شعار مرگ بر آمریکا نیز باید مورد تأکید قرار گیرد و تا زمانی که آمریکا از اقدامات خصمانه خود در منطقه و جهان دست برندارد و به استعمار و استثمار ظالمان ادامه دهد، شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه خواهد داشت. امام جمعه آبسرد افزود: تا زمانی که آمریکا بسیاری از ویژگی‌های خود را همچون خود برتربینی، ظلم و جنگ‌افروزی، در چمبره صهیونیست بودن، تروریست‌پروری، ادعای دروغین دموکراسی داشتن، اسلام و ایران‌هراسی را تبلیغ و ترویج دهد، ملت مسلمان ایران با شعار مرگ بر آمریکا برابر آنان ایستادگی خواهد کرد. امام جمعه آبسرد تأکید کرد: شعار 13 آبان ماه امسال کوبنده‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ چراکه که دنیا می‌خواهد بداند که آیا ایران پس از توافق هسته‌ای همچنان نیز پایند آرمان‌های خود است یا خیر. میرشریفی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی زیر بار سلطه دولت‌های استکباری نمی‌رود، تصریح کرد: دین مبین اسلام سر تعظیم مقابل هیچی دینی برنمی‌آورد و باید همواره مواظب توطئه و نقش‌های دشمن باشیم؛ زیرا دشمن با اختلاف‌افکنی و نفوذ به دنبال سرکوبی دین مبین اسلام و مسلمانان است. وی اضافه کرد: 13 آبان ماه مربوط به هیچ جناح و حزب خاصی نیست و همه باید با روحیه استکبارستیزی خود را در عرصه‌های مختلف حماسی و انقلابی نشان دهند.

رسوایی جنایت‌های استکبار جهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: استکبارستیزی از زمانی آغاز شد که شیطان از فرمان خداوند متعال سرپیچی کرد و از درگاه ایزد منان رانده شد. مهدی شیرازی با بیان اینکه استکبارستیزی در سیره پیامبران نیز مشاهده می‌شود، افزود: این موضوع در مکتب ائمه اطهار (ع) تبلور پیدا کرده که این نشان می‌دهد که استکبارستیزی از اهمیت زیادی برخوردار است. وی با اشاره به اینکه نهضت عاشورا نشان‌دهنده زیر بار ذلت نرفتن است، گفت: امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی شعار «مرگ بر آمریکا» را تبیین کردند و به تعبیر ایشان، مبارزه با آمریکا از سال 1340 آغاز شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند، تسخیر لانه جاسوسی را اوج خروش انقلابیان دانست و از این موضوع به عنوان نقطه عطف مبارزه با استکبار یاد کرد. شیرازی با بیان اینکه امروز رسوایی جنایت‌های آمریکا مقابل ایستادگی و مقاومت مردم منطقه را در جهان مشاهده می‌کنیم،‌ بیان کرد: روزبه‌روز شاهد جلوه این رسوایی هستیم و ملت جهان از جنایت‌های استکبار جهانی آگاهی پیدا می‌کنند. وی ادامه داد: ملت ایران نیز با تبعیت از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب با هم‌دلی و هم‌زبانی همگام با ملت‌های مظلوم جهان که در حال بیداری هستند برای نابودی استکبار و رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تلاش می‌کنند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند نقش دانش‌آموزان در آینده انقلاب اسلامی را اساسی برشمرد و گفت: انقلاب متعلق به دانش‌آموزان است و حضور پرشور آن‌ها می‌تواند مفاهیم انقلاب در راستای بحث استکبار ستیزی را به نسل سوم و چهارم منتقل کند. شیرازی اضافه کرد: امیدواریم این نسل کار را در مواجهه با آمریکا و استکبار جهانی تمام کند و خط بطلانی بر خواب‌های شوم سران آمریکا و رژیم صهیونیستی بکشاند.

انتهای پیام/67015/ل40/



94/08/13 - 16:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن