تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت دانش‎آموزان در راهپیمایی برگرفته ازنهضت خونین امام حسین بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو پانا: حرکت دانش‎آموزان در راهپیمایی برگرفته ازنهضت خونین امام حسین بوده است سرپرست سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان با الگو گرفتن از حرکت اباعبدالله (ع) در مسیر احیای دین و عظمت و بزرگی اسلام حرکت کردند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 16:13

خبرگزاری پانا+

 "حسین عباس زاده" سرپرست سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پانا آذربایجان غربی اظهار داشت: حضور پرشور جوانان در 13 آبان نشان دهنده این است که نسل جوان ما راه پدران انقلابی خود را خوب شناختند و با حضور در این راهپیمایی با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
وی با بیان اینکه ما هم‌چنان در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و جنایات آمریکا را فراموش نکرده‌ایم، افزود: دشمنان باید بداند که ملت ایران همچنان بر آرمان‌های والای امام و شهیدان ایستاده است.
عباس زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است که با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند که حضور در راهپیمایی تمامی برنامه های موذیانه دشمن را خنثی کرد.
وی با اشاره به اینکه خون ‌های زیادی برای حفظ نظام اسلامی تقدیم شده است، اضافه کرد: ملت ایران همواره در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کرده و می کند.
سرپرست سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نامگذاری 13 آبان به نام دانش آموز نشانه تقدیر ملت سرافراز ایران اسلامی از رشادتها و ایثارگری های دانش آموزانی است که در طول دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم خون خود، پیروزی و تثبت انقلاب اسلامی را سبب شدند.
وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است که از آن به‌عنوان انقلاب دوم تعبیر شده و طبل پوشالی آمریکا را به صدا درآورد.
عباس زاده با بیان این‌که حرکت دانش‎آموزان در این روز برگرفته از نهضت خونین امام حسین (ع) بوده است، ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان با الگو گرفتن از حرکت اباعبدالله (ع) در مسیر احیای دین و عظمت و بزرگی اسلام حرکت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن