تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت خريد صندوق بيمه در صورت تجميع افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۵ب.ظ)
وزير بهداشت خبر داد؛ نظارت خريد صندوق بيمه در صورت تجميع افزايش مي يابد موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با انتقاد نسبت به اطلاع‌رساني غلط در مورد تجميع بيمه‌ها توسط برخي افراد عنوان کرد: بدون شک تجميع بيمه‌ها منجر به افزايش نظارت و قدرت خريد صندوق بيمه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدحسن هاشمي در حاشيه افتتاح بخش پيوند کبد و جراحي کبد و مجاري صفراوي بيمارستان امام خميني (ره) که ظهر امروز با حضور ملک مطيعي بنيان گذار پيوند کبد در ايران، مسوولان بيمارستان و جمعي از خبرنگاران برگزار شد با تأکيد بر اينکه نبايد در مورد تجميع بيمه‌ها به صورت احساسي عمل شود بر وجود عقلانيت و رعايت قواعد علمي در طرح تجميع بيمه‌ها تاکيد کرد و گفت: بدون شک اين دانش و تجربه است که به مدد ملت‌ها مي‌آيد.
وي با ابراز اطمينان نسبت به اينکه گفت و گو و تصميم‌گيري‌ها در ارتباط با طرح تجميع بيمه از قالب احساسي خارج مي‌شود، عنوان کرد: اکنون مدت زمان 10 ماه است که اين طرح بر زمين مانده است اما مطمئنيم در نهايت در اين مورد به قانون تمکين شده و به آنچه که مجلس و دولت تکليف کرده است تمکين مي‌شود.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اينکه بخشي از فضاسازي‌ها در ارتباط با تجميع بيمه به دليل اطلاع‌رساني غلط توسط برخي افراد است، گفت: تمام خواسته ما تجميع تمام بيمه‌ها در يک صندوق به منظور نظارت بيشتر است حتي بيمارستان‌هايي که متعلق به تأمين اجتماعي است در اختيار اين سازمان باقي مي‌ماند و مي‌توانند بيش از گذشته خدمات ارائه دهند.
هاشمي تاکيد کرد: وزارت بهداشت اين آمادگي را دارد که جز 100 بيمارستان آموزشي، 470 بيمارستان‌هاي باقي مانده متعلق به خود را به هر دستگاهي که توان اداره آن را دارد، واگذار کند.
وي با بيان اينکه حق بيمه‌اي که سال‌ها مردم پرداخت کرده‌اند بايد در قالب يک صندوق تجميع شود، اظهار کرد: در اين صورت قدرت خريد اين صندوق و کيفيت خدماتي که ارائه مي‌دهند نيز افزايش مي‌يابد. در تمام دنيا بيمه هال يک صنعت با صدسال قدمت است، در نتيجه تجربه و علم مويد تجميع بيمه‌ها در قالب يک صندوق است.

تکذيب افزايش قيمت دارو
وزير بهداشت در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در پاسخ به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با افزايش قيمت دارو تاکيد کرد: در شش ماهه دوم سال به هيچ عنوان اجازه افزايش قيمت دارو را نداده‌ايم در صورتي که مردم و رسانه‌ها گزارشي از افزايش قيمت دارو در داروخانه‌ها داشته باشند ارائه دهند تا رسيدگي کنيم.

کاهش قيمت دارو و تجهيزات پزشکي پس از رفع تحريم‌ها
هاشمي با ابراز اميدواري نسبت به قطع دست واسطه‌ها در تأمين دارو و تجهيزات با پايان يافتن تحريم‌ها خاطرنشان کرد: در اين صورت شاهد کاهش قيمت‌ها در اين بخش نيز خواهيم بود متاسفانه در طول سال‌هاي گذشته دلال‌هايي در حوزه دارو و تجهيزات وارد شده‌اند که در صورتي که بخواهيم

مشکلات را بر طرف کنيم بايد اين واسطه‌ها از ميان بروند.
وزير بهداشت افزود: بدين منظور کمپاني‌هاي دارويي بايد بدون واسطه وارد بازار ايران شوند.
وي با بيان اينکه مي‌توان با سرمايه‌گذاري‌هاي مشترک با شرکت‌هاي دارويي خارجي اقدام‌هاي موثرتري را در اين حوزه انجام داد، تاکيد کرد: اما تشويق سرمايه‌گذاران خارجي به منظور حضور در بازار ايران منوط به آرامش داخلي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن