تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبارستيزي ملت ايران توقف ناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۸ب.ظ)
مدير حوزه علميه استان قم: استکبارستيزي ملت ايران توقف ناپذير است موج - قم - مدير حوزه علميه استان قم تصريح کرد: استکبارستيزي ملت ايران امري توقف ناپذير است و تعطيل شدني نيست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم به نقل از مركز خبر حوزه، مدير حوزه علميه استان قم با بيان اين که 13 آبان در تاريخ ملت ما و به خصوص مبارزات انقلابي اش، روز خاص و ماندگاري است، گفت: در اين روز ما شاهد ردپاي آشکار استكبار جهاني در تبعيد امام امت در سال 42، همچنين كشتار دانش آموزان و دانشجويان در سال 57 هستيم و در نهايت البته مهر بطلاني كه دانشجويان خط امام(ره) با تسخير سفارت آمريكا بر دخالت و دست اندازي هاي استكبار جهاني در ميهن اسلامي مان زدند.
وي افزود: اين وقايع همگي نشان مي دهد که چرا اين روز به تعبير امام راحل يوم الله ناميده شده و بايد در راستاي تعظيم و گراميداشت آن در همه زمان ها کوشيد.
حجت الاسلام و المسلمين احمد فرخ فال با بيان اين که استکبار جهاني در طول سال هاي پس از انقلاب اسلامي و به خصوص دهه اخير با نفوذ فرهنگي، سياسي و اقتصادي به دنبال پيشبرد اهداف شوم خود بوده است، گفت: جريان استکباري کوشيده با سياست ايجاد دهکده جهاني که تحت استعمارش باشد، خوي و انديشه استکباري خود را بر همه جا نهادينه و ديکته کند.
وي افزود: استکبار؛ به خصوص همواره به دنبال نفوذ و سيطره جامع بر کشورهاي اسلامي از جمله کشور ما بوده است و حتي جريانات و نهضت هايي که در کشورهاي اسلامي در اين دهه اخير ايجاد شده را با برنامه ريزي خاصي هر کدام در مسيري که بسترساز نفوذش باشد، سوق داده است و ما نبايد از اين نکته کليدي غافل شويم.
حجت الاسلام و المسلمين فرخ فال گفت: در همين قضاياي برجام و مذاکرات هسته اي نيز مشاهده کرديم که آن ها از طريق کانال سياسي و ديپلماتيک به دنبال پيشبرد اهداف خود و در نهايت نفوذ به کشور ما بوده و هستند و لذا ما بايد بسيار هوشيار و مراقب باشيم که دشمن مي خواهد هويت انقلابي و اسلامي را از کشور و نظام ما بگيرد.
وي ادامه داد: در سال هاي اخير نيز مقام معظم رهبري با هوشياري و فراست بالاي خويش توصيه ها و رهنمودهاي ارزشمندي در چگونگي مقابله با جبهه استکبار بيان کرده اند که به خصوص از همه مسوولان و کارگزاران نظام انتظار مي رود که در راستاي تحقق منويات و مطالبات معظم له، گام بردارند.
مدير حوزه علميه استان قم افزود: به هر حال ما نبايد هيچ گاه از ياد ببريم که استکبار جهاني و مصداق بارز آن آمريکاي جهانخوار دست از دشمني خود با ملت ما برنداشته و به هر طريقي به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامي ايران است.
حجت الاسلام و المسلمين فرخ فال خاطرنشان کرد: 13 آبان و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، يادماني است که ما بدانيم مساله استکبارستيزي به تعبير زيباي رهبر فرزانه انقلاب، امري تعطيل ناپذير است؛ چرا که خود ريشه در مفاهيم قرآني و تعاليم ناب ديني دارد.
وي افزود: سخن دين و بزرگان ديني ما در اين خصوص به صورت ساده اين است که بايد با دوستان و مسلمانان مهربان و رئوف و با دشمنان و کفار و بيگانگان با شدت برخورد کرد.
مدير حوزه علميه استان قم همچنين تاکيد کرد: امروز صهيونيسم و قطب استکبار جهاني در منطقه غرب آسيا دست به دست هم داده و با اغفال سرسپرده هاي خود با ايجاد جنگ و جدال و خونريزي در کشورهايي چون يمن، عراق و سوريه و ديگر کشورها، به دنبال تفرقه افکني در ميان امت اسلام هستند تا بدين وسيله امنيت و آرامش اسرائيل غاصب و اهداف شوم آمريکا تأمين شود.
حجت الاسلام و المسلمين فرخ فال گفت: از سويي يکي از اهداف مهم سياست استکباري اين است که با به جان هم انداختن مسلمانان، يک چهره سياهي از اسلام به دنيا نشان داده و با اسلام هراسي بگويند که تمدن و فرهنگ اسلامي يعني همين چيزي که در منطقه غرب آسيا ملاحظه مي کنيد.
وي در خاتمه سخنان خود گفت: آنچه در اين شرايط وظيفه ما و از جمله حوزه هاي علميه و دانشگاه ها است اين که با روشنگري و بصيرت بخشي به آحاد مردم اهداف و طرح هاي نفوذ جريان استکباري را تشريح و تبيين کرده و در پرتو عمل به فرمايشات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد، فتنه ها و توطئه هاي شوم دشمن را نقش بر آب کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن