تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر شهید مدافع حرم در شهرکرد تشییع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با راهپیمایی روز ۱۳ آبان؛
پیکر شهید مدافع حرم در شهرکرد تشییع شد

تشییع شهید حرم چهارمحال


شناسهٔ خبر: 2958078 - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
استانها > چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - پیکر شهید «عزت الله سلیمانی» شهید مدافع حرم با حضور پرشور مردم و همزمان با راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد. به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر سردار شهید عزت‌الله سلیمانی از شهیدان مدافع حرم همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و پرشور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی استان در شهرکرد تشییع شد.

تشییع این شهید از میدان ۱۲ محرم شهرکرد آغاز و تا محل امامزادگان دو خاتون (ع) شهرکرد انجام شد و نماز این شهید توسط حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد. همزمان با تشییع این شهید مدافع حرم مردم با فریاد شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و...  انزجار خود را از مستكبران جهان نشان دادند و روز ۱۳ آبان را گرامی داشتند. شهید عزت الله سلیمانی اهل منطقه مرغملک استان چهارمحال و بختیاری است که در سوریه به شهادت رسیده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع شهید عزت‌الله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید عزت‌الله سلیمانی یکی از شهدای مدافع حرم است که در کشور سوریه به وسیله دشمنان اسلام شهید شده است. رضا محمد سلیمانی عنوان کرد: پيكر این شهید پس از تشییع به مرغملک استان چهارمحال و بختیاری زادگاه این شهید انتقال داده می شود و در آنجا به خاک سپرده می شود. وی عنوان کرد: این شهید بزرگوار به عنوان مامور مستشاری در کشور سوریه با نیروهای تکفیری مبارزه می کرد که بر اثر اصابت تیر توسط تکفیری ها به شهادت رسيد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن