تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815473026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد استکبار ستیزی در کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت گرامیداشت ۱۳آبان؛
فریاد استکبار ستیزی در کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد

یاسوج


شناسهٔ خبر: 2957661 - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
استانها > کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - به مناسبت گرامیداشت ۱۳آبان و همزمان با سایر نقاط کشور، راهپیمایی باشکوه ‎این روز در ۱۷ شهر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و فریاد استکبار ستیزی طنین انداز شد. به گزارش خبرنگار مهر، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم استان با شرکت در این مراسم، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند. اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند. دانش آموزان و دانشجویان هم استانی همچنین جنایات رژیم آل سعود در یمن را محکوم کردند. آنها همچنین با ساخت آدمکی از سران استکبار جهانی و آتش کشیدن آن در تجمع مردم انزجار خود را از ظلم و ستم به نمایش گذاشتند. عشایر غیور استان هم با لباس محلی و اسلحه بر دوش در این راهپیمایی شرکت کردند و همچون گذشته پشتیبانی خود را از آرمانهای انقلاب اسلامی نشان دادند.

۱۳ آبان تجلی همبستگی و وحدت ملی مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان درکهگیلویه وبویراحمد گفت: اوج دلدادگی، همبستگی، وحدت و انسجام ملت برای دفاع از آرمان های والای امام و انقلاب در روز ۱۳ آبان تجلی یافته است. حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله خرم افزود: ۱۳ آبان نماد بصیرت ، آگاهی ، استقلال طلبی و آزدگی ملتی است که با تاسی از واقعه تاریخی عاشورا هرگز تسلیم زیاده خواهی و زورگویی های استکبار جهانی و غرب نشده است. خرم روز گفت: یوم الله ۱۳ آبان که یادآور سه رویداد عظیم و تاریخی در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی است روز تجلی اراده ملت بر قدرت های پوشالی غرب بویژه آمریکا و ایادی استکبار است. وی بیان کرد: اگرچه خلق این سه رویداد مهم در زمان ها و سالهای مختلف شکل گرفته اما حرکت و محوریت همه آنها بر استکبارستیزی و استقلال طلبی استوار بود. خرم روز اظهار داشت: سرانجام ثمره و نتیجه حمایت ها، هوشیاری و آگاهی مردم از آرمان ها و اندیشه های امام خمینی در بهمن ۵۷ نمایان شد.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن