تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدوديت‌هاي ترافيکي آخر هفته از 13 تا 15 آبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۳۸ب.ظ)
محدوديت‌هاي ترافيکي آخر هفته از 13 تا 15 آبان موج - پليس راه محدوديت‌هاي ترافيکي آخر هفته جاري (از 13 تا 15 آبان) را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه، 13 آبان، تا ساعت 24 روز جمعه، 15 آبان، از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
همچنين تردد تريلر و کاميون و کاميونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.
تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه، 15 آبان، از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
با اعلام پليس راه، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از 15 کيلومتري جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج، يک طرفه است، ضمن اين که تردد کليه تريلرها در محور هراز ممنوع است.
تردد کليه کاميون‌ها و کاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 8 تا 24 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 13، 14 و 15 آبان، از محور هراز ممنوع است.
همچنين تردد تمام تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 8 تا 24 روز جمعه، 15 آبان، از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن