تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ گاه نمي توانيم با آمريکا کنار بياييم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
آيت الله نوري همداني: هيچ گاه نمي توانيم با آمريکا کنار بياييم موج-آيت الله نوري همداني گفت: امروز هر چه قدرت ايران بيشتر شود تقابل استکبار جهاني با اسلام و انقلاب اسلامي ما بيشتر مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار کرد:13 آبان به عنوان روز ملي مبارزه با استکبار روز بسيار مهمي براي مبارزه با آمريکا به عنوان نظام سلطه گر و سردمدار تمام مستکبران است.
وي تاکيد کرد: مستکبران جهاني بايد بدانند که ما آمريکا را خوب شناخته ايم و اين دولت رئيس سلطه گران باج خواه است و سلطه خواهي در روح آمريکايي هاست.
آيت الله نوري همداني بيان داشت: دولت آمريکا از تمام کساني که در زير سيطره آن قرار گرفته اند چون عربستان و بحرين حمايت مي کند و همين چند روز پيش در حالي که مردم بحرين عليه آل خليفه قيام کردند، دولت بحرين با آغاز به کار پايگاه دريايي انگلستان به دشمنان اسلام پناه داد که خود را نگه دارد.
وي بيان داشت: با وجود استکبار جهاني، روز به روز قدرت ما بيشتر مي شود و از اين رو بايد بدانيم 13 آبان روز شريفي است که مراسم آن بايد هر چه پررنگ تر بوده و مبارزه خود را در راهپيمايي اين روز متجلي کنيم.
اين مرجع تقليد افزود: هيچ گاه نمي توانيم با آمريکا کنار بياييم و کساني که فکر مي کنند مي توانيم کنار آييم اشتباه فکر کرده اند چرا که روح زياده خواهي و سلطه گري در دولت آمريکا جا کرده است.
وي ادامه داد: ايران مستقل است و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در فرهنگ خود ثابت قدم و برقراربوده و هستند لذا بايد هميشه بيدار باشيم و هيچ گاه فکر آشتي و مذاکره با آمريکا را نکنيم.
وي تاکيد کرد: بايد بدانيم که وحدت و اتحاد بسيار مهم است و امام خميني (ره) همواره به مردم توصيه داشتند که فرداي ما دشوار است و اگر مجهز به علم، تقوا و شعور انقلابي شديم پيروزي ما قطعي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن