تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه هواشناسي کشور در نظر گرفته ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
رئيس سازمان هواشناسي: هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه هواشناسي کشور در نظر گرفته ايم موج - رئيس سازمان هواشناسي گفت: در حال حاضر در سطح تهران تنها يک ايستگاه سنجش آلودگي هوا وجود دارد که بايد اين تعداد براي سنجش دقيق آلودگي هوا افزايش يابد.
داوود پرهيزگار، رئيس سازمان هواشناسي، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج از تصميم اين سازمان براي توسعه فعاليت ها سخن گفت.
وي با اشاره به اينکه در صورت تامين اعتبار، در برنامه پنج ساله ششم توسعه برنامه هاي توسعه اي اين سازمان اجرا خواهد شد، تاکيد کرد: با در نظر گرفتن هزار ميليارد تومان اعتبار، برنامه هاي توسعه اي را براي تمام بخش هاي سازمان در نظر گرفته ايم.
به گفته وي با تامين اعتبارات و افزايش توان خريد، کمبود تجهيزات هواشناسي جبران خواهد شد و در نتيجه سازمان هواشناسي مي تواند خدمات بهتري ارائه کند.
وي با بيان اينکه علم هواشناسي در دنيا به طور دايمي در حال به روز شدن است تصريح کرد: علم هواشناسي وابسته به دانش نوين و علم IT است، هر چه IT رشد مي کند، هواشناسي نيز توسعه پيدا مي کند.
وي با اعلام اين خبر که براي سنجش آلودگي هوا مدل پخش را براي تهران در اختيار داريم و اين مدل در حال اجرا نيز است، افزود: اين مدل به داده هاي اندازه گيري آلايندگي هوا مجهز است.
رئيس سازمان هواشناسي خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح تهران تنها يک ايستگاه سنجش آلودگي هوا وجود دارد که بايد اين تعداد براي سنجش دقيق آلودگي هوا افزايش يابد.
وي تصريح کرد: خريد دستگاه هاي سنجش آلودگي هوا يکي از برنامه هاي مهم ما است که علاوه بر تهران براي ديگر کلانشهرها آلوده هم اجرا مي شود.
پرهيزگار با تاکيد بر اينکه با اجراي اين طرح پيش بيني هاي ما به زير 24 ساعت کاهش پيدا مي کند، اظهار کرد: اين مدل تا زير 24 ساعت پيش بيني را جلو مي اندازد.
رئيس سازمان هواشناسي با اعلام اين خبر که دستگاه توزيع غلظت آلاينده هاي هوا در تهران نصب شده است، گفت: در شرايطي که اين دستگاه در تهران نصب شده است اما تا گرفتن خروجي قابل قبول زمان بيشتري مورد نياز است.
وي افزود: اين مدل بايد تنظيم و داده هاي ورودي آن اصلاح شود.
به گفته وي اين ايستگاه در حال حاضر در سازمان هواشناسي در منطقه مهرآباد که آلودگي بالايي هم دارد فعال است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن