تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802549889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعفری: دانش‌آموزان سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز دومین دوره المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای دانش آموزان فارس؛ جعفری: دانش‌آموزان سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هستند معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: المپیادهای درون مدرسه‌ای اقدامی در راستای ایجاد شادابی و نشاط در دل مدرسه است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 11:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس،محمد جعفری در آیین افتتاحیه دومین المپیاد درون مدرسه‌ای استان فارس که با حضور ناظر عالی وزارت آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد گفت: این پروژه، فعالیتی تیمی است که با محوریت دانش‌آموزان و همراهی و همکاری اولیا و مربیان آنها انجام گرفته و ارتقا و توسعه می‌یابد.
جعفری با بیان اینکه دانش‌آموزان با اجرای المپیادهای درون مدرسه‌ای حس دوستی، محبت و رفاقت را در کنار رقابت تجربه می‌کنند افزود: مرام‌نامه پهلوانی دانش‌آموزان همواره احترام به بزرگان، منش پهلوانی و مطالب و محتوای مفیدی به همگان ارائه می‌کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: تمام دانش‌آموزان سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هستند تا پیام شادابی، نشاط و سلامتی را به خانواده‌ها و جامعه انتقال دهند.
جعفری افزود: استان فارس بر اساس سهمیه وزارتی سال گذشته ملزم به اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 30 درصد مدارس بود ،اما فارس از برنامه جلوتر حرکت کرد به نحوی که نزدیک به 70 درصد مدارس استان در قالب این طرح فعالیت داشتند. وی با بیان اینکه" دانش آموزان سفیران المپیاد درون مدرسه ای در سطح جامعه هستند " افزود:سبک زندگی ماشینی نسل کنونی موجب بروز مشکلات جسمی و روجی زیادی در بین نوجوانان و جوانان شده و اجرای این طرح راهی است برای فرهنگ سازی و توسعه سلامت جسمی و روحی در جامعه .
مردان‌پور، ناظر عالی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم، پس از ابلاغ پیام مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای با محوریت دانش‌آموزان، اولیا و مدارس به منظور ارتقای نشاط دانش‌آموزان طراحی و اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه استان فارس جزو پیشتازان اجرای المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای بوده است افزود: با توجه به اینکه ورزش از گذشته در مدارس وجود داشته و مسابقات مختلفی نیز برگزار می‌شده اما در چند سال اخیر این رشته مهم نظام‌مند و دچار تحول شده است.
در بخشی از این مراسم که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه بهادر گراشی ناحیه 3 آموزش و پرورش و دبیرستان شبانه روزی عشایری مالک اشتر شیراز برگزار شد ، دانش آموزان رشته های مختلف ورزشی این دو آموزشگاه ضمن راهپیمایی ورزشی ،به اجرای فعالیت های ورزشی پرداختند.
گفتنی است در این دو مراسم علاوه بر ناظر عالی وزارت آموزش و پرورش و مسئولین آموزش و پرورش استان و نواحی شیراز، جمعی از مدیران و مدرسان میانی درس تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش نواحی شیراز حضور داشتند که در قالب کار کارگاهی با اهداف و برنامه های این طرح آشنا شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن