تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820369652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور دانش آموزان یکی از دلایل یوم ا.. شدن 13 آبان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با پانا: حضور دانش آموزان یکی از دلایل یوم ا.. شدن 13 آبان است معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت راهپیمایی 13 آبان و حضور دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه یکی از دلایل یوم ا.. شدن 13 آبان حضور دانش آموزان در صحنه حوادث و رخدادهای انقلاب بوده لذا دانش آموزان امروز با حضور در این راهپیمایی اعلام می کنند که اگرچه سال ها از آن روزهای تاریخی می گذرد اما این یوم ا.. هیچ گاه فراموش نخواهد شد و ما پیرو شهدای انقلاب خواهیم بود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 11:53

خبرگزاری پانا+حضور دانش آموزان یکی از دلایل یوم ا.. شدن 13 آبان است

علی شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، در خصوص تاثیر حماسه 13 آبان در روند پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پس از تصویب لایحه کاپیتولاسیون و سخنرانی تاریخی امام راحل در شب 13 آبان 43 مزدوران ساواک امام خمینی(ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند که این امر سرآغاز هجرتی بود که 14 سال بعد پیروزی انقلاب را به بار آورد.
وی با اشاره به نقش دانش آموزان در حماسه 13آبان ادامه داد: در حالی که انقلاب اسلامی به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می شد و همه اقشار مردم سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند، دانش آموزان شور و حال دیگری داشتند، صبح روز 13 آبان 57 دانش آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند به سمت دانشگاه تهران حرکت کرده تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکبار ستیزی راهبردی است که ملت ایران و اولیای دانش آموزان با الهام از آموزه های جاودان امام(ره) و مقام معظم رهبری آموخته اند.
شیرخانی بیان کرد: طی سال های اخیر با الهام پذیری و الگو برداری از انقلاب اسلامی ندای بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شد و ثمرات ارزشمندی را در پی داشت که دانش آموزان باید در حفظ و اشاعه این دستاوردها تمام تلاش خود را بکنند.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در حفظ دانش آموزان از هجمه فرهنگی دشمنان ابراز داشت: دشمن با تمام امکانات خود اندیشه و فرهنگ دانش آموزان ما را هدف قرار داده است که باید با آموزش مهارت های زندگی و توانمند سازی دانش آموزی آنها را در مقابل این هجمه ها بیمه کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: آشنایی دانش آموزان با فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و جنگ رسانه ای می تواند آنها را از هجمه ها فرهنگی دشمنان آگاه سازد.
شیرخانی افزود: آموزش و پرورش با شناساندن اهداف و آرمان های انقلابیون و معرفی نقش آنان در حفظ دستاوردهای بوجود آمده عزت و غرور ملی را در دانش آموزان متبلور ساخته تا دانش اموزان ادامه رو راه گذشتگان باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن