تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803259344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جیرفت هشدار داد برخورد قاطع مردم با عهدشکنی آمریکا در برجام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه جیرفت هشدار داد
برخورد قاطع مردم با عهدشکنی آمریکا در برجام
امام جمعه جیرفت گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی این است که اگر آمریکا در اجرای برجام به تعهدات خود عمل نکند، ایران با این عهدشکنی محکم برخورد می‎کند.

خبرگزاری فارس: برخورد قاطع مردم با عهدشکنی آمریکا در برجام



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‏‎الاسلام رضا کرمی‎پور صبح امروز در راهپیمایی 13 آبان‌ماه در جمع پرشور مردم این شهرستان، اظهار داشت: امروز اگر در مقابل آمریکا یک گام عقب بنشینیم، آمریکایی‎ها 10 گام به جلو می‎آیند و ما نباید از ارزش‎های خود دست برداریم. وی بیان داشت: اگر آمریکا از دین ما راضی باشد، این دین آمریکایی است و با ارزش‎‏های ما متعارض است، دین اسلام دینی است که می‎تواند، بسیجی تربیت کرده و با استکبار مقابله کند.

کرمی‎پور تصریح کرد: 13 آبان ماه 1343 حضرت امام خمینی(ره) در قم لایحه کاپیتولاسیون را که طبق آن آمریکایی‎ها در ایران محاکمه نمی‎شدند، رسوا کرد و در میان مردم این سخنان پخش شد. وی با اشاره به اینکه دانش‎آموزان فریاد حضرت امام راحل را در سال 1357 زنده کردند و به همین دلیل آن‎ها را به گلوله بستند، افزود: 13 آبان ماه سال 58 به گفته امام راحل انقلاب دوم مردم ایران بود.

کرمی‎پور عنوان کرد: آمریکا در چنین سالی از قدرت زیادی برخوردار بود، اما جوانان با تسخیر لانه جاسوسی موجب وحشت بسیاری در میان آنان شدند، حضرت امام راحل با شجاعت این کار را تأیید کرد و هیچ ترسی از آمریکای قدرتمند نداشت. امام جمعه جیرفت ادامه داد: کشورهای کره شمالی، کوبا، سوریه و روسیه شعار «مرگ بر آمریکا» نمی‎دهند، اما در مقابل منافع آنان ایستادگی می‎کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هم شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‎دهد و هم در مقابل منافع آن محکم ایستادگی کرده است، گفت: آمریکا عهدشکن، غیر قابل اعتماد، جنگ‎طلب و بزرگترین ناقض حقوق بشر و جنایتکار است. کرمی‎پور اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند « شعار «مرگ بر آمریکا» طبق قانون اساسی بوده و این قانون برای همگان قابل اجرا و احترام است». وی اظهار داشت: ایشان همچنین در این زمینه فرمودند «اگر ما می‎گوییم، «مرگ بر آمریکا» منظور ما مرگ بر سیاست‎ها و سیاسیون آمریکا نه مردم آن است».

کرمی‎پور خاطرنشان کرد: ما با این شعار قدرت را به بقیه کشورها سرایت دادیم و امروز آن‎ها قصد دارند، این شعار را از ما بگیرند تا به کشورهای دیگر تعمیم پیدا نکند. امام جمعه جیرفت ادامه داد: دانش‎آموزان امروز ما مانند دانش‎آموزان سال 1357 هستند که لانه جاسوسی را تسخیر کردند و امروز نیز به میدان آمدند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر سیاست‎های آمریکا» سر می‎دهند. وی بیان داشت: پیام امروز حضور مردم این است که آمریکا اگر قصد داشته باشد در اجرای برجام به تعهدات خود عمل نکند، ایران با این عهدشکنی محکم برخورد می‎کند و در مقابل آن قاطعانه می‎ایستد.

کرمی‎پور تصریح کرد: ما تا هنگامی که قرآن و زیارت عاشورا می‎خوانیم، شعار «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر آمریکا» سر می‎دهیم. وی با تسلیت چهلمین روز جانباختگان فاجعه انسانی منا افزود: این فاجعه به دلیل سیاست‎های آمریکا رخ داد. کرمی‎پور عنوان کرد: امروز آمریکا به دنبال کمرنگ کردن نقش ایران است، زیرا ایران به آزادی‎خواهان درس آزادگی داده است.

امام جمعه جیرفت گفت: امروز باید حواس ما به سیاست‎‏های آمریکا باشد، زیرا عده‎ای مغرض یا ساده‎لوح قصد دارند، توطئه‎های این شیطان بزرگ را به فراموشی بسپارند. کرمی‎پور اضافه کرد: جنایت‎های آن در یمن، سوریه، عراق، افغانستان و ... نشان از سیاست‎های جنگ‎طلبانه آمریکا است و نیازی به تاریخ برای روشن شدن ماهیت آن ندارد.

وی اظهار داشت: کسانی که قصد دارند، آمریکا را خوب نشان دهند، بدانند، مردم بر تمام آن‏‎ها نظارت می‎کنند، این مردم شهید و جانباز داده و از خون شهدای خود نمی‎گذرند. کرمی‎پور خاطرنشان کرد: آمریکا در پی اختلاف و سرگرم کردن مردم با اصولگرا و اصلاح‎طلب هستند، اما تمام ما یک ملت هستیم در مقابل آمریکا می‎ایستیم و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‎دهیم. امام جمعه جیرفت ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه‎های ایران دارای رشد علمی خوبی هستند، دشمن تلاش می‎کند تا در آن‎ها رسوخ کند و مانند قبل از انقلاب پلی به سمت غرب بسازند تا دانشجویان منزوی و به سمت غرب تمایل پیدا کنند. انتهای پیام/80001/الف40



94/08/13 - 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن