تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803991414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام حذفي تنور فوتبال را داغ مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جام حذفي تنور فوتبال را داغ مي‌كند
جام حذفي در حالي امروز برگزار مي‌شود كه دو بازي حساس و داغ دارد، پرسپوليس در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود و استقلال در تهران ميزبان فولاد است.
نویسنده : سعيد احمديان 


جام حذفي در حالي امروز برگزار مي‌شود كه دو بازي حساس و داغ دارد، پرسپوليس در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود و استقلال در تهران ميزبان فولاد است.
هرچند اين روزها هواي سرد ايران خيلي‌ها را غافلگير كرده، اما به نظر مي‌رسد تنور فوتبال با انجام بازي‌هاي يك‌چهارم نهايي جام حذفي مي‌تواند داغ‌تر از هميشه ‌شود، به خصوص اينكه بازي‌هاي هيجان‌انگيزي در اين مرحله برگزار مي‌شود و با توجه به حساسيت بالاي مسابقات اين مرحله مي‌توان در انتظار يك روز داغ فوتبالي در ورزشگاه‌هاي كشور بود.
 
ذوب‌آهن – پرسپوليس، ساعت 14:30
در اوج آمادگي دو تيم به هم رسيده‌اند تا همه در انتظار يك بازي جذاب باشند كه پيش‌بيني برنده آن سخت‌تر از هميشه شده است؛ مسابقه‌اي كه يك طرف آن ذوب‌آهن است و طرف ديگر پرسپوليس. ذوبي‌ها در حالي ميزبان مسابقه هستند كه با پيروزي مقابل بادران تهران و گسترش فولاد در مرحله يك‌هشتم نهايي به جمع هشت تيم پاياني جام حذفي رسيده‌اند. حالا آنها براي صعود به نيمه‌نهايي بايد به مصاف پرسپوليس بروند. ذوب در شرايطي آماده رويارويي با شاگردان برانكو شده است كه اين تيم اصفهاني اين هفته‌ها در اوج قرار دارد و شاگردان گل‌محمدي در ليگ برتر فوتبال با 19 امتياز در رده سوم جدول قرار دارند و يك تيم مدعي نشان داده‌اند. آنها كه فصل گذشته قهرمان جام حذفي شده‌اند، به گفته گل‌محمدي به دنبال تكرار اين قهرماني در سال جديد هستند: «هدف ما اين است كه بتوانيم امسال اين عنوان را تكرار كنيم. پرسپوليس هفته گذشته در دربي تهران نمايش خوبي داشت و نشان داد به لحاظ كيفيت فني به سطح مطلوب و مورد انتظار رسيده است اما اين دليل نمي‌شود كه ما با هراس از اين تيم وارد ميدان شويم. ما به دنبال اين هستيم تا از ميزباني خود بيشترين بهره را ببريم و در خانه با پيروزي به مرحله بعد صعود كنيم.»
در سوي ديگر پرسپوليس هم برخلاف هفته‌هاي اول ليگ، در شرايط خوبي به سر مي‌برد. آنها كه در آخرين بازيشان با يك نمايش در دربي برابر استقلال به تساوي رسيدند، در پنج بازي اخيرش سه برد و دو مساوي داشته و شكست‌ناپذير بوده‌اند. شاگردان برانكو براي رسيدن به اين مرحله، پيكان و ملوان را شكست داده‌اند تا امروز براي صعود به نيمه‌نهايي رودرروي ملوان به ميدان بروند. برانكو ديروز درباره اين بازي گفت كه شاگردانش مقابل ذوب حق اشتباه ندارند و تنها يك اشتباه مي‌تواند باعث خداحافظي از جام حذفي شود.
 
استقلال – فولاد، امروز ساعت 18
صدرنشين ليگ برتر بعد از اينكه برد مقابل پرسپوليس را در ثانيه‌هاي پاياني از دست داد، حالا در جام حذفي براي صعود به يك‌چهارم نهايي بايد به مصاف فولاد خوزستان برود. آنها در هشت بازي اخيرشان در ليگ برتر، چهار مساوي و چهار برد داشته‌اند و آن تيم مقتدر هفته‌هاي اول نيستند. استقلال براي رسيدن به يك‌هشتم نهايي تيم شهرداري سمنان را شكست داده است و در صورت برتري مقابل فولاد، بايد در يك‌چهارم نهايي به مصاف برنده نفت تهران و پديده برود. حريف امروز استقلال برخلاف آبي‌پوشان، روزهاي بحراني را سپري مي‌كند. در حالي كه استقلال با 22 امتياز صدرنشين ليگ است، فولاد با شش امتياز در رده يكي مانده به آخر جدول قرار گرفته است.
اسكوچيچ كه با اين نتايج در آستانه اخراج قرار دارد، به جام حذفي به عنوان يك فرصت براي جبران ناكامي‌ها نگاه مي‌كند، به خصوص اينكه در سال‌هاي اخير، جام حذفي جام شگفتي‌ها لقب گرفته است و نمي‌توان با توجه به شرايط دو تيم قبل از مسابقه، تيم برنده را پيش‌بيني كرد. با اين وجود اسكوچيچ ديروز در نشست خبري قبل از بازي امروز گفت كه شاگردانش مي‌خواهند با پيروزي برابر استقلال، به بدشانسي‌هايشان در فصل جديد فوتبالي پايان دهند. فولادي‌ها در مرحله قبل ايثار جيرفت را شكست داده است.
 
سايپا - تراكتورسازي، امروز ساعت 15
در يكي ديگر از بازي‌هاي يك‌چهارم نهايي جام حذفي، امروز سايپا و تراكتورسازي در تهران به مصاف هم مي‌روند، دو تيمي كه بعد از پشت سرگذاشتن هفته‌هاي بحراني در ليگ، چند هفته‌اي است خوب نتيجه مي‌گيرند و در حالي در جام حذفي به مصاف هم مي‌روند كه شرايط خوبي دارند. سايپا براي رسيدن به يك‌چهارم نهايي بازرگاني وشتاني و سياه‌جامگان را شكست داده و تبريزي‌ها هم مقابل بعثت كرمانشاه و صباي قم پيروز شده‌اند. اين دو تيم در شرايطي روبه‌روي هم قرار مي‌گيرند كه 28 مهر دو تيم در هفته نهم ليگ برابر هم قرار گرفتند كه تراكتور توانست تيم سايپا را شكست دهد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن