تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815592127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آليانس آره‌نا بوي انتقام مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از آليانس آره‌نا بوي انتقام مي‌آيد
رويارويي بايرن‌مونيخ و آرسنال حساس‌ترين ديدار اين هفته اروپا محسوب مي‌شود. هفته چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان امشب با برگزاري هشت ديدار به پايان مي‌رسد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


رويارويي بايرن‌مونيخ و آرسنال حساس‌ترين ديدار اين هفته اروپا محسوب مي‌شود. هفته چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان امشب با برگزاري هشت ديدار به پايان مي‌رسد. اين در حالي است كه حس انتقام‌جويانه باواريايي‌ها همه نگاه‌ها را متوجه آليانس آره‌نا كرده است.
  
گروه  E
بارسلونا در خانه به مصاف باته بوريسف مي‌رود، تيمي كه براي شاگردان انريكه به هيچ وجه تيمي خطرناك محسوب شود. آبي و اناري‌ها كه چند هفته‌اي است بدون ليونل مسي به ميدان مي‌روند براي قطعي كردن صعود خود به هر سه امتياز اين بازي نياز دارند. بارسا در حال حاضر صدرنشين گروه خود است و بازي رفت را هم با پيروزي 2 بر صفر به پايان رساند و براي تكرار پيروزي بازي رفت به ميدان مي روند تا صعودشان را به مرحله بعد قطعي كنند.  آ اس رم تيم قعر‌نشين گروه در ورزشگاه المپياكو به استقبال لوركوزن مي‌رود. رمي‌ها كه اين هفته نتيجه را به اينتر واگذار كرده‌اند در ليگ قهرمانان نيز تا به اينجا هنوز نتوانستند طعم پيروزي را بچشند. اين در حالي است كه لوركوزن تيم دوم گروه است و براي صعود به مرحله بعد بايد از سد آ اس رم بگذرد.
  
گروه  F
جدال بايرن‌مونيخ و آرسنال بوي انتقام مي‌دهد. براي قدرت اول فوتبال آلمان واقعاً غيرقابل انتظار بود كه در جزيره به توپچي‌ها ببازد. به‌علاوه اينكه آرسنال اولين بردش را در اين فصل از ليگ قهرمانان مقابل بايرن تجربه كرد. تيم پپ گوارديولا اين هفته مقابل اينتراخت متوقف شدند و حالا بايد به جنگ ارسنال بروند. بازي رفت 2 بر صفر به سود آرسنال تمام شد، نتيجه‌اي كه ژرمن‌ها را حسابي عصباني كرده است. بايرن كه فعلاً صدرنشين است در صورت پيروزي خيالش بابت صعود راحت مي‌شود. منتها تيم آرسن ونگر اين روزها در اوج به سر مي‌برد.  آرسنال در ليگ برتر پيروز شده و تنها به خاطر تفاضل گل در رده دوم فوتبال انگليس است.
توپچي‌ها كه موفق شدند اولين باخت را به بايرن تحميل كنند. اين بازي شانزدهمين رويارويي بايرن با نمايندگان انگليسي در پنج سال اخير است كه چهار بازي در اين بين به كام آنها نبوده است. ركورد كلي بازي‌هاي خانگي بايرن‌مونيخ مقابل تيم‌هاي انگليسي 12 پيروزي، شش تساوي و سه شكست بوده است. ماريو گوتسه، آرين روبن، بداشتوبر و خوان برنات مصدومان بايرن هستند و ميكل آرترا، ديويد اوسپينا، اوكسليد چمبرلين، آرون رمزي، روسيچكي، تئو والكات، دني ولبك و جك ويلشر هم به دليل آسيب‌ديدگي نمي‌توانند براي آرسنال به ميدان بروند. تيم دوم گروه ششم نيز با ديناموزاگرب روبه‌رو مي‌شود. المپياكوس شش امتيازي به صعود مي‌انديشد و براي رسيدن به اين هدف بايد دينامو را از پيش‌رو بردارد. المپياكوس 2 بر صفر بازي رفت را پشت سرگذاشت.
  
گروه  G
چلسي بحران‌زده ديناموكيف را پيش‌رو دارد. آبي‌ها به لطف حضور خوزه مورينيو حواشي مختلفي را پشت سر مي‌گذارند. مصاحبه‌هاي انتقادي آقاي خاص دوباره كار دست چلسي داده و اتحاديه فوتبال انگليس او را به يك جلسه محروميت از حضور در ورزشگاه محروم كرده است. چلسي كه روي نوار ناكامي افتاده در آخرين بازي به ليورپول هم باخت. سران چلسي به فكر بركناري مورينيو افتاده‌اند اما غرامت سنگين اين تصميم، مشكل اصلي آنهاست. تيم رده پانزدهمي جزيره در ليگ قهرمانان نيز در گروه خود سوم است. آبي‌هاي استمفورد بريج در بازي رفت مقابل دينامو با تساوي بدون گل متوقف شده و اگر مي‌خواهند همچنان به صعود اميدوار باشند، بايد از اين بازي خانگي نهايت استفاده را ببرند. در ديگر بازي مكابي به مصاف پورو مي‌رود.
  
گروه  H
در گروه آخر ليگ قهرمانان زنيت روسيه به يك برد ديگر نياز دارد تا صعودش به دور حذفي قطعي شود. زنيت هر سه بازي قبل خود را برده و با عملكردي كه نشان داده، بعيد است در مقابل ليون به مشكل بخورد. نماينده فرانسه با يك امتياز قعرنشين گروه است. خنت نيز مثل ليون يك امتياز بيشتر نگرفته و با تفاضل گل بهتر در رده دوم است. در اين بين والنسيا مي‌كوشد يك پيروزي ديگر را به دست بياورد تا به عنوان تيم دوم خيالش از بابت صعود راحت شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن