تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815459219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رايولا: بارسا از جذب دروگبا نااميد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۱۴ب.ظ)
رايولا: بارسا از جذب دروگبا نااميد شده است موج - مدير برنامه هاي ستاره فرانسوي صحبت هاي جديدي انجام داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مينو رايولا، مدير برنامه هاي پل پوگبا، در آخرين مصاحبه اش در مورد آينده اين بازيکن به خبرنگاران گفت: پيوستن به بارسلونا؟ اگر بخواهم صادق باشم، من قبلا با آن ها صحبت کرده ام و مي توانم بگويم آن ها هيچ شانسي براي به خدمت گرفتن پوگبا ندارند. قبلا هم گفته ام ما در زمان مناسب يا يک پروژه و تيم مناسب و وقتي که همه طرفين راضي باشند، مي توانيم يوونتوس را ترک کنيم.

وي همچنين در مورد پيشنهادهاي رسيده به تورين براي پوگبا و احتمال ماندن وي در ايتاليا اضافه کرد:در پايان 3 باشگاه بودند که با قيمت 85 ميليون يورو جلو آمدند که با هزينه هاي جانبي پيشنهاد آن ها به 100 ميليون يورو مي رسيد ولي اين معاملات به نتيجه نرسيد چون هم پوگبا نمي خواست يوونتوس را ترک کند و هم يووه مي خواست که حداقل براي يک سال ديگر وي را داشته باشد. ماندن در يوونتوس؟ چرا که نه، ما سال هاي پيش به دليل اين موضوع گزينه هايي را رد کرديم و هميشه به دنبال بهترين تصميم در بهترين زمان هستيم. اين حرف من بدين معني است که پوگبا هنوز به طور قطعي تصميم نگرفته است که در آخر فصل تورين را ترک کند يا بماند.
گفتني است در اين تابستان نماينده هايي از دو باشگاه بارسلونا و يوونتوس براي اين انتقال با هم ديدار کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن