تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815396974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجري: بايد با تمرکز بالا، وارد ميدان شويم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
مهاجري: بايد با تمرکز بالا، وارد ميدان شويم موج-سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: اگر موفقيت و پيروزي مي‌خواهيم بايد با حواس جمع وارد ميدان شويم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مهاجري در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص ديدار فرداي تيمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بايد براي موفقيت و پبروزي وارد ميدان شويم، اما با بي‌دقتي و پاس‌هاي اشتباه، بدون شک موفقيت به دست نمي‌آيد. بايد تعداد اشتباهات خود را کم کنيم و با آرامش و تمرکزي مناسب مقابل نفت تهران قرار بگيريم.
وي افزود: نفت تيمي نيست که ضعيف و بي‌برنامه بازي کند، بازيکناني خوب در کنار کادر فني با دانش تيم نفت را تشکيل مي‌دهند اما تيم پديده هم دست و پا بسته‌ نيست و خوشبختانه تمامي بازيکن خود را در اختيار داريم. با وجود نتايج دو بازي گذشته‌مان اما همچنان زندگي ادامه دارد و بايد به فکر فرداها باشيم تا مبادا نتيجه بازي‌هاي آينده را هم از دست بدهيم.
مهاجري درخصوص بازي با گسترش تبريز تاکيد کرد: متاسفانه برخي مشکلات همچون اشتباهات فردي زياد و البته اشتباهات داوري نتيجه سنگين بازي با گسترش را رقم زد. صحنه‌اي که در بازي پديده و استقلال اهواز، منجر به پنالتي براي حريف مي‌شود در بازي با گستر‌ش به سود ما اتفاق مي‌افتد و داور به راحتي از کنار آن مي‌گذرد. اين اختلاف سليقه‌ها قطعا روي نگرش و فکر و تمرکز بازيکن اثر منفي مي‌گذرد. اميدوارم در بازي‌هاي آينده شاهد چنين مسائلي نباشيم.
مهاجري در پايان خطاب به هواداران تيم فوتبال پديده گفت: اميدوارم فردا هواداران حمايت ويژه‌اي از تيم خود داشته‌باشند و در پايان با نتيجه‌اي شيرين دو شکست قبلي خود را فراموش کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن