تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود ۱۲۰۰ پل بزرگ در معرض تخريب راه‌هاي روستايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۹ب.ظ)
وجود ۱۲۰۰ پل بزرگ در معرض تخريب راه‌هاي روستايي موج - معاون راه روستايي وزارت راه و شهرسازي با اشاره به وجود ۱۲۰۰ پل بزرگ در معرض تخريب راه‌هاي روستايي گفت: قبلا براي تأمين اعتبار درخواست داديم، سازمان مديريت بحران نيز آن را تأييد کرد و هم اکنون اين موضوع در مراحل ابلاغ اعتبار در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسين ميرشفيع، با اشاره به ريزش يک دستگاه پل در بخش نشتا تنکابن و ۲ دستگاه پل در استان لرستان بر اثر شدت بارندگي‌هاي چند روز اخير و وقوع سيل گفت: هم اکنون حدود ۱۲۰۰ پل بزرگ در معرض تخريب راه‌هاي روستايي قرار دارند.
وي افزود: معمولا با ۱۰۰ تا ۲۰۰ ميليون تومان مي‌توان پل‌هاي در معرض تخريب را نوسازي و تقويت کرد، اما؛ اگر هر دستگاه پل تخريب شود بازسازي آن ۲ تا ۴ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.
معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي با بيان اين که مرمت ۱۲۰۰ پل در معرض تخريب ۱۵۶ ميليارد تومان اعتبار مي‌خواهد، يادآور شد: قبلا براي تأمين اعتبار درخواست داديم، سازمان مديريت بحران نيز آن را تأييد کرد و هم اکنون اين موضوع در مراحل ابلاغ اعتبار در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي قرار دارد تا بتوان پل‌ها را مرمت و از تخريب آن‌ها جلوگيري کرد.
وي با بيان اين که پل‌هاي در معرض تخريب در سراسر کشور به ويژه مناطق کوهستاني وجود دارند، ادامه داد: همه پرونده‌ها، مشخصات و عکس‌هاي پل‌هاي در معرض تخريب براي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ارسال شده تا زودتر تصميم‌گيري کنند، به همين منظور آخوندي وزير راه و شهرسازي به رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي نامه نوشت و نوبخت رئيس اين سازمان نيز نامه را براي اجرا به زيرمجموعه خود ارجاع داد.
ميرشفيع تأکيد کرد: وقتي حادثه اتفاق مي‌افتد در زمان حادثه بايد راه‌هاي دسترسي براي امدادرساني باز باشند، اما؛ وقتي سازه پل ضعيف است ضمن آن که هنگام حادثه خسارت مي‌بيند، امکان امدادرساني به مناطقي که بعد از آن پل هستند مشکل خواهد شد. چند روز پيش در استان لرستان سيل آمد و ۲ دستگاه پل تخريب شد حال آن که در آن سوي پل ۶۰ روستا نياز به امدادرساني داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن