تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803343974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رحیم پور ازغدی به سخنان هاشمی رفسنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واکنش رحیم پور ازغدی به سخنان هاشمی رفسنجانی
واکنش رحیم پور ازغدی به سخنان هاشمی رفسنجانی رحیم پورازغدی با بیان اینکه چند روز پیش مسئولی گفته است که بعضی افراطی‌ها می‌گویند تحریم باید باشد تا ما قوی شویم گفت: این عین صحبت امام است امام گفته است ما بین ملت‌ها منزوی نمی‌شویم ...


به گزارش فرهنگ نیوز، رحیم پورازغدی در نشست مسئولین بسیج دانشجویی ۱۰۰ دانشگاه کشور که در حسینیه سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، در مورد مصادیق نفوذ تصریح کرد: مصادیق نفوذ اعم است از فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی، افکار عمومی، نهادهای حاکمیتی و کنترل فکری بخشی از نخبگان.
 
وی اظهار داشت: برای مشخص شدن استکبارستیزی که از طرف امام صورت می‌گرفت باید به اسناد لانه جاسوسی و همین طور بازخوانی متن صحبت‌های امام رجوع شود.
 
رحیم پورازغدی در مورد قطع رابطه با آمریکا گفت: امام به جای ناراحتی و اضطراب اعلام جشن کردند. در رابطه با آمریکا حقوق متقابل وجود ندارد و صحبت از مذاکره که می‌شود منزلت دو طرف رعایت نمی‌شود. رابطه‌ای که آن‌ها می‌خواهند رابطه با یک ملت چپاول شده است و در مقابل ما یک دولت چپاولگر وجود دارد. آمریکا به دنبال رابطه ارباب و رعیت است.
 
رحیم پورازغدی ادامه داد: امام این قطع رابطه را یک موفقیت می‌داند این دلیلی است که آمریکا از ایران قطع امید کرده است و فکر کردند ما از پا درمی آییم در حالی که امام بسیار هم استقبال کرد.
 
این استاد برجسته حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این طلیعه‌ای است برای پیروزی نهایی اظهار داشت: یک ابرقدرت سفاک را از خود ناامید کردیم بنابراین این یک جشن است امام در این باره گفته بودند که اگر ملت این حادثه را جشن بگیرند حق دارند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا دانست ما برده‌های خوبی برایش نیستیم تصریح کرد: امام گفته‌اند ما کاری می‌کنیم که آمریکا از بقیه ملت‌های مسلمان از عراق تا مصر هم سرخورده شود.
 
رحیم پورازغدی گفت: برای رسیدن به استقلال کاری غیر از قطع ارتباط و مقابله با استکبار نداریم و امام در این باره گفته‌اند با همه ابرقدرت‌ها رابطه خود را قطع کنید و حتی درگیر یک رابطه عادی با آمریکا هم نشوید.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه در روزهای اول عده‌ای می‌گفتند کم کم مورد حمله آمریکا قرار بگیریم افزود: امام در جواب این عده فرموده‌اند او (آمریکا) باید بداند که حمله به ایران حمله به تمام سرزمین‌های اسلامی است اگر به ایران حمله شود یک جنگ جهانی اتفاق خواهد افتاد. رئیس جمهور آمریکا باید بداند (این عمل) باعث قطع صادرات نفت به تمام دنیا می‌شود ما تمام منطقه را زیر آتش خواهیم برد.
 
وی با بیان اینکه رابطه با آمریکا هیچ سود دنیوی برایمان ندارد یادآور شد: امام فرموده‌اند رابطه دنیوی با آمریکا رابطه‌ای است که آمریکا ده برابرش را از ما می‌گیرد، در تمام دهه‌های گذشته فقط ما را چاپیده‌اند.
 
رحیم پورازغدی با بیان اینکه چند روز پیش مسئولی گفته است که بعضی افراطی‌ها می‌گویند تحریم باید باشد تا ما قوی شویم گفت: این عین صحبت امام است امام گفته است ما بین ملت‌ها منزوی نمی‌شویم اما اگر منزوی بشویم با آغوش باز این انزوا را می‌پذیریم و تا انزوا نباشد افکار شما به راه نمی‌افتد با این منطق امام در راس افراطیون است.
 
وی در مورد صلح با آمریکا گفت: ملت ایران اگر می‌خواست صلح آمریکایی بکند‌‌ همان اول دست او را کوتاه نمی‌کرد و او را از کشور خود بیرون نمی‌راند ما نمی‌توانیم صلحی را بپذیریم که طرح آمریکایی است.
 









94/8/12 - 12:17 - 2015-11-3 12:17:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن