تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804466139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیفای حقوق ملت مهمترین موضوع پروند میلیاردر نفتی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: استیفای حقوق ملت مهمترین موضوع پروند میلیاردر نفتی


مهمترین موضوع در پرونده میلیاردر نفتی استیفای حقوق ملت است و وزارت نفت موظف به بازپس گیری این حقوق است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای نوبخت در نشست هفتگی با اصحاب رسانه افزود: همیشه نفرت و کینه مان نسبت به عملکرد و پشتیبانی آمریکا در دوران شاه را حفظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما مثل هر ایرانی به منافع ملی و افزایش امنیت مردم ایران در برابر آمریکا علاقمندیم و باید خودمان را مصون بکنیم.

نوبخت گفت: تقویت بنیه دفاعی ما یک سیاست بازدارنده است که می تواند کمک کند.

وی تاکید کرد: مواضع ما نسبت به جهان و آمریکا روشن است.

* ایران و شرکت های آمریکایی 

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود درباره  حضور شرکت های آمریکایی در ایران گفت: برای حضور شرکت های آمریکایی و اروپایی در ایران اعلام آمادگی می کنیم.

وی افزود: هر شرکتی که بخواهد در چارچوب منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در کشورمان سرمایه گذاری کند ما استقبال می کنیم.

نوبخت ادامه داد: قطعاً تاکید رهبری را مبنی بر اینکه اجازه ندهیم کالاهای مصرفی آمریکا داخل کشور بیاید ، رعایت می کنیم.

* واکنش به کی اف سی 

سخنگوی دولت در باره فعالیت رستوران های آمریکایی کی اف سی در ایران اظهار داشت: در این مورد زودتر از ما پاسخ های لازم داده شده است.

* منابع خارجی و سیاست روشن

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولت در باره استفاده از منابع خارجی ، سیاست مستقیم ، روشن و شفاف را به دفعات اعلام کرده که ما خواهان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مباحث تولیدی هستیم.

* سود کارت های اعتباری از جیب مردم

سخنگوی دولت در باره سود کارت های اعتباری در این که آیا از جیب مردم پرداخت خواهد شد یا دولت؟ افزود: دولت این سود را پرداخت نمی کند بلکه کسانی که علاقمندند از این کارت ها استفاده کنند خودشان باید پرداخت کنند.

* بی اطلاعی از دیدار روحانی- عارف

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود در باره دیدار رئیس جمهور با محمدرضا عارف که‌ یکی از خبرنگاران از وی پرسید اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: حداقل بنده در باره دیدار صورت گرفته بی خبر هستم.

* سفرهای خارجی و سرمایه گذاری

سخنگوی دولت در باره محدود کردن سفرهای خارجی دستگاه ها گفت: این موضوع می تواند با ضرورت انجام مأموریت های خارجی برای دستگاه هایی که بتوانند از سرمایه گذاری ها در پساتحریم استفاده کنند ، مباین باشد.

وی تاکید کرد: تمامی سفرهایی که بدانیم در ارتباط با سرمایه گذاری ها در پساتحریم است حتماً آن را تأیید می کنیم.

* سیاست های اقتصاد مقاومتی 

نوبخت در باره برنامه های ملی درباره سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: ما 24 بند سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را در قالب چند برنامه و هر برنامه شامل یک طرح و هر طرح شامل اقداماتی را طی جلسات مختلف با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور در جلسات متعدد ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی انجام دادیم و تقدیم شده است و اگر تأیید اولیه صورت گیرد اجرایی خواهد شد.

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان برای طرحهای عمرانی

سخنگوی دولت گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۵۵ میلیارد تومان برای طرحهای عمرانی سراسر کشور پرداخت شده است.

نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ابتدای سال تا 7 آبان بیش از 14هزار و 218 میلیارد تومان به ساخت صنایع نیمه کاره اختصاص داده است ضمن اینکه با توجه به اختصاص مبالغی به طرحهای آبهای مرزی و غیره این رغم به 20 هزار و 455 میلیارد تومان می رسد.

وی افزود: این مبلغ در سال گذشته و در چنین زمانی 13هزار و 190 میلیارد تومان بود که نشان می دهد با توجه به تقلیل منابع مالی دولت نسبت به سال قبل 7هزار و 265 میلیارد تومان بیشتر پرداخت کرده است.

سخنگوی دولت با اشاره به وجود 2900 طرح ناتمام اقتصادی که در سبد تقاضای مردم نشسته افزود: امیدوارم در چند ماه باقی مانده سال اجرای بسته موقت اقتصادی را بخوبی انجام دهیم و با اعمال انضباط مالی بتوانیم کشور را از شرایط کنونی خارج کنیم.

قیمت خرید تضمینی گندم  ۱۲۷۰ تومان

سخنگوی دولت گفت: شورای اقتصاد در جلسه روز گذشته قیمت خرید تضمینی گندم را برای سال آینده به ازای هر کیلو ۱۲۷۰ تومان اعلام کرد.

نوبخت افزود: دولت با هدف تأمین امنیت غذایی مردم و افزایش تولید از طریق پرداخت وجوه در موقع مقرر و افزایش قیمت خرید تضمینی تلاش کرد قیمت خرید تضمینی گندم را افزایش دهد.

وی گفت : قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری 1150 تومان است و این در حالی است که قیمت خرید تضمینی در سال 1391 مبلغ 420 تومان بود.

سخنگوی دولت افزود: این روند در قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای هم رعایت شده است و در سال جاری شاهد افزایش تولید برگ سبز چای به میزان 30 درصد بوده ایم.

نوبخت با اشاره به اختصاص 9 هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری برای خرید گندم گفت: دولت برای تأمین این منابع تسهیلاتی را از چند بانک خصوصی دریافت و در اختیار گندم کاران قرار داد که باید با سود مقرر به شبکه بانکی بازگرداند.  بخش کشاورزی ۷ / ۵  درصد رشد داشت

سخنگوی دولت در ادامه گفت:مرکز آمار ایران رشد اقتصادی شش ماهه اول امسال را یک درصد اعلام کرده که بیشتر آن مربوط به بخش کشاورزی و خدمات است.

محمدباقر نوبخت افزود: علاوه بر بخش کشاورزی که رشد  ۷ / ۵  درصدی داشت بخش خدمات هم در شش ماهه نخست سال 9 دهم درصد رشد داشته است و این در حالیست که رشد بخش صنعت منفی 1،1 درصد بوده است.

وی افزود: امیدواریم با تلاش فعالان بخش صنعت و سیاستهای دولت رشد این بخش هم مثبت شود.

نوبخت با اشاره به افزایش بارندگیها در چند روز اخیر با بیان اینکه بابت خسارت سیل به مردم متأثر شدیم و تلاش می کنیم بخشی از این خسارت را جبران کنیم، ابراز امیدواری کرد: این بارندگیها رشد کشاورزی را در سال آینده افزایش دهد.

وی افزود: همین که سفره های زیرزمینی و آب پشت سدها افزایش یابد امری امیدبخش است.

تصویب سرمایه‌گذاری 6 میلیارد دلاری خارجی در شورای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: شورای اقتصاد سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی به ارزش 6 میلیارد دلار را برای اجرا تصویب کرد.

محمدباقر نوبخت افزود: در این طرح یک شرکت اروپایی برای احداث چهار نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت 3520 مگاوات و یک نیروگاه بادی، جمعاً‌ به مبلغ 6 میلیارد دلار، قراردادی را با وزارت نیرو امضا کرد.

وی ادامه داد: این سرمایه‌گذاری نسبتاً‌ بزرگ در طول سال جاری و در شرایط سیاسی که هنوز برجام و رفع تحریم‌ها به‌ درستی آغاز نشده، صورت گرفته است.

نوبخت تصریح کرد: سالانه 5000 مگاوات برای پاسخگویی به نیازهای اقتصادی باید ظرفیت نیروگاه‌های خودمان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: ان‌شاء‌الله این توفیق را داشته باشیم که در ماه‌ها و سال‌های آینده از این دست اخبار برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران گزارش بدهیم.

کمیته حقیقت یاب فاجعه منا تشکیل نشده است

سخنگوی دولت گفت: کمیته حقیقت یاب فاجعه منا تاکنون تشکیل نشده و قطعاً در وقت خود تشکیل خواهد شد.

محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران افزود: در صورت تشکیل کمیته حقیقت یاب فاجعه منا اطلاع رسانی خواهد شد.سخنگوی دولت در مورد ماهیت کشور خارجی که در ایران سرمایه گذاری کرده است گفت: این یک کشور اروپایی است.

وی از اعلام جزئیات خودداری کرد و افزود: خیلی از این شرکت‌ها کارها را انجام داده اند و مترصدند که از 24 آذر به بعد کار خودشان را انجام دهند ولی این شرکت که بعداً معرفی می‌کنیم به همکاری معتقد است و به همین جهت از ماه‌های گذشته کار خود را آغاز کرده است.

استیفای حقوق ملت مهمترین موضوع پروند میلیاردر نفتی است

سخنگوی دولت گفت: مهمترین موضوع در پرونده میلیاردر نفتی استیفای حقوق ملت است و وزارت نفت موظف به بازپس گیری این حقوق است.

نوبخت افزود: 2 میلیارد و 700 میلیون دلار از اموال عمومی در اختیار این فرد است و نگاه منصفانه و حقوقی رئیس دادگاه رسیدگی کننده به پرونده روی ان متمرکز است.

وی افزود: رئیس دادگاه رسیدگی کننده به پرونده اعلام شماره حساب به وکلای متهم را تاییدکرده است و اینکه گفته می شود امکان واریز به حساب وجود ندارد درست نیست چرا که ممکن است وزارت نفت نتواند از حسابش استفاده کند که آن بحث دیگری است و به نظر می رسد که متهم دنبال بهانه باشد.

سخنگوی دولت افزود: اینکه وکلا گفته اند املاکی بابت دیون واگذار شود مشکلی از ما حل نمی کند اما در نهایت انچه دادگاه حکم کند قابل اجراست و همه چیز باید در محضر دادگاه حل و فصل شود.

نوبخت تاکیدکرد: همه باید کمک کنند تا پول ملت به خزانه عمومی بازگردد.

ایران هیچ گاه پدیده داعش را تأیید نمی کند

سخنگوی دولت گفت: داعش یک پدیده جعل شده از سوی قدرت های بزرگ به عنوان عامل فشار در منطقه است.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران دولتی تحت عنوان دولت داعش ولو دولتی کوچک را تأیید خواهد کرد یا خیر؟ افزود: داعش کوچک و بزرگ ندارد.

وی ادامه داد: داعش با نوع تفکر و نگاهی که دارد جز تخریب و توهین به اسلام عزیز چیز دیگری را در جهان ترویج نمی کند.

نوبخت اظهارداشت: هیچ دولت خارجی نمی توانست به اندازه ای که داعش چهره زیبا ، مهربان و منطقی اسلام راستین را در جهان تخریب کرد ، موثر باشد ، هیچ دولتی حتی بدخواهان ما هم موفق به این کار نشدند اما داعش موفق شد چهره خشن و بی رحمی از اسلام مهربان در دنیا عرضه کند.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود به وضع سوریه اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ سوریه خودشان درباره دولت شان اظهارنظر خواهند کرد.

نوبخت افزود: قطعاً انتخاباتی برگزار می شود و اگر مجدداً  بشار اسد رأی آورد ادامه می دهد وگرنه کس دیگری انتخاب می شود.

وی گفت: سوریه اینگونه نیست که چند نفر بنشینند و بگویند ما تشخیص می دهیم که اینها باید انتخاب شوند ، آنها که قرار نیست نظارت استصوابی راجع به کاندیداها برگزار کنند.

نوبخت ادامه داد: موضع ما در قبال سوریه بسیار روشن است.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضع تشکیل کمیته نظارت بر اجرای برجام اشاره کرد و گفت:‌ این مسئله در حوزه صلاحیت شورای عالی امنیت ملی است و دولت این کمیته را تعیین نمی کند.

وی ادامه داد: بنده عضو شورای عالی امنیت ملی هستم و در جلسه این هفته شورا مطالب زیادی وجود داشت که باید به آنها می پرداختیم.

نوبخت گفت: تشکیل کمیته نظارت بر اجرای برجام به وقت انجام می شود ، بعد از آن تا حدی که به عنوان سخنگوی دولت بتوانم اطلاع رسانی می کنم، و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گزارش ریز می دهد.

وی ادامه داد: درست است که بنده عضو اکثر شوراهای عالی در کشور هستم و این یک نقطه قوت است چرا که از ریز همه مطالب مطلع می شوم.

نوبخت اظهار داشت: اینکه عضو چند شورای عالی هستم به منزله ابومشاغل بودن نیست بلکه همه اینها یک مسئولیت است و باید حضور داشته باشم.

* آخرین وضع حجاج مفقود شده

سخنگوی دولت در ادامه این نشست خبری به آخرین وضع حجاج جانباخته و مفقود شده منا اشاره کرد و گفت: ما برای حقوق تضییع شده حجاج محترم ، چه کسانی که جان خود را از دست داده اند ، چه کسانی که مفقود شده و هنوز آثاری از آنها نداریم و چه کسانی که مجروح شده اند هر آنچه وظیفه خودمان است و بتوانیم انجام می دهیم.

وی ادامه داد: عربستان در این فاصله اقداماتی انجام داده است.

نوبخت به ناپختگی مسئولان عربستانی اشاره کرد و افزود: قبلاً فکر می کردیم کبرسن بعضی از بزرگان عربستان باعث تصمیمات خاصی در آنجا شده است اما الان احساس می کنیم صغرسن بعضی ها و کم تجربگی کار دست منطقه داده است به همین جهت به اعتدال خودمان می رسیم.

* ارائه مدل تجمیع بیمه تا دو هفته آینده

سخنگوی دولت در ادامه به اختلاف نظر وزارتخانه های بهداشت و تعاون در باره تجمیع بیمه ها اشاره کرد و گفت: این تفاوت نظر دیرینه بوده و هر کدام استدلالی دارند که اگر این شکل باشد بهتر است.

وی افزود: رئیس جمهور موضوع اختلاف نظر وزارتخانه های بهداشت و تعاون در باره تجمیع بیمه ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی محول کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: قرار است ما حرف های آنها را بشنویم و یک مدلی را ارائه کنیم و این مدل در حال نهایی شدن است.

وی افزود: شاید تا هفته آینده یا یک هفته پس از آن بتوانیم در باره مدلی که مدنظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی است توضیحاتی ارائه دهیم.

* اجلاس سران کشورهای گازی در ایران 

نوبخت در ادامه نشست خبری با اصحاب رسانه تصریح کرد: اجلاس سران کشورهای گازی در ایران تشکیل می شود و الان شاید سفرای کشورها در اتاق مجاور ما جلساتی دارند.

وی افزود: ما برای آن جلسه مطالبی آماده کرده ایم و به وقت خود از سوی مسئولین وزارت نفت اعلام می شود.

* اختلاف سازمان ملی غذا و دارو با استاندارد 

سخنگوی دولت درباره اختلاف نظرهای سازمان ملی غذا و دارو و استاندارد گفت: اختلاف نظرهایی در این رابطه وجود دارد و هر چند برخی کارهای مشترک دارند اما قانون آنها را از هم جدا کرده است و هر نوع اختلافی پیش بیاید باز مکانیزمی برای رفع اختلاف وجود دارد.

مرجع رسمی اعلام آمار، مرکز آمار ایران است

سخنگوی دولت گفت: مرجع رسمی اعلام آمار به صورت رسمی و مطابق با قانون، مرکز آمار ایران است و آمار این مرکز به عنوان آمار مرجع و تعیین کننده محسوب می شود.

نوبخت در ادامه نشست خبری افزود: این موضوع البته نافی آمار اعلام شده ازجانب بانک مرکزی نیست اما طبق قانون، حرف رسمی را آمار را مرکز آمار ایران می زند.

وی علت وجود اختلاف بین آمار اقتصادی مرکز آمار و بانک مرکزی را نوع محاسبه ، تفاوت سال پایه و برخی شاخصهای محاسباتی دانست و گفت: این تفاوت همیشه وجود دارد و امری طبیعی است و حتی در آمار مراکز اقتصادی جهان مثل صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هم دیده می شود.

نوبخت با اشاره به اعلام نرخ رشد اقتصادی یک درصدی ازجانب مرکز آمار ایران افزود: البته هنوز بانک مرکزی آماری از رشد اقتصادی کشور در شش ماه نخست امسال اعلام نکرده است اما این آمار هم ممکن است با آمار یاد شده متفاوت باشد.

وی رشد اقتصادی را برایندی از رشد همه بخشها دانست و افزود: طبق آمار اعلام شده، رشد کشور در شش ماه نخست در بخش کشاورزی و خدمات مثبت و در بخش صنعت منفی بوده است و برایند همه این بخشها که البته هربخش سهم و نقشی جداگانه دارد رشد مثبت یک درصدی کشور را رقم زده است.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به برخی بحثها در باره نقش مثبت یا منفی دولت قبل در برخی مشکلات کنونی کشور گفت: گرچه نباید همه چیز را به عملکرد دولت قبلی ربط داد اما این هم یک واقعیت است که در سالهای 1390 و 91 رشد اقتصادی کشور به منفی 6.8 درصد رسیده بود و درآمدهای بالای صد میلیارد دلاری هم در همان روزها رقم خورد.

وی افزود: این دولت هنوز دارد طرحهایی را تکمیل می کند که دولت قبلی بدون پشتوانه آغاز کرد و توزیع یارانه ها به شیوه کنونی میراث دولت قبلی است که تاکنون 42 هزار میلیارد تومان توزیع شده است اما با این وجود دو هزار و 900 طرح ناتمام اقتصادی در سراسر کشور وجود دارد.

وی با اشاره به سفر خود به مناطق سیل زده ایلام و لرستان گفت: در همین سفر کسانی به ما می گفتند که اگر فلان سد را ساخته بودید این سیل اتفاق نمی افتاد.

نوبخت با اشاره به انتشار خبری درباره  همین سفر به ایلام افزود: ما هرگز نگفته ایم که سیل اخیر به دولت قبلی ربط دارد.

وی همچنین در باره انتشار اخباری مبنی بر حذف تصویر حسین فریدون برادر رئیس جمهور از تصاویر ارتباط تصویری سخنگوی دولت با بخش خبری سیما در برخی رسانه ها گفت: با توجه به اینکه این ارتباط تصویری بصورت مستقیم بود من خودم ندیدم چه اتفاقی افتاده است اما از آقای فریدون سپاسگزارم که در این سفر با من بود و حتما رسانه ها در این باره توضیحاتی خواهند داد.

وی افزود: شنیدن آلام و مشکلات مردم تلخ و منقلب کننده است و امیدوارم این سفر کمکی به رفع مشکلات سیل زدگان کرده باشد.

باید شرایط صدور ضمانت نامه بانکی تسهیل شود

سخنگوی دولت گفت: سخت گیری بانکها برای صدور ضمانت نامه ، سرعت فعالیت اقتصادی را در کشور کند می کند و باید این روند تسهیل شود.

نوبخت در ادامه نشست خبری هفتگی با خبرنگاران افزود: سخت گیری برخی بانکها برای صدور ضمانت نامه متاسفانه نقشی منفی در فعالیتهای اقتصادی دارد و این روند باید مورد بازنگری های جدی قرار گیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تنظیم لایحه برنامه ششم توسعه کشور گفت: کار رسیدگی به برنامه ششم توسعه از سال گذشته آغاز شد و پیش نویسی از سیاستهای کلی لایحه ششم توسعه تهیه و تنظیم شد که برای تصویب و طی مراحل قانونی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.

نوبخت افزود: البته فرایند تصویب سیاستهای کلی در مجمع و ارسال آن خدمت رهبر معظم انقلاب و ابلاغ آن از طرف رهبر معظم انقلاب امری طولانی بود و ما برای اینکه خود را از سیاستهای ابلاغی ایشان محروم نکنیم منتظر ابلاغ ایشان بودیم و از زمان ابلاغ اصول و سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه ، کار فشرده ای آغاز شده است تا لایحه برنامه ششم توسعه را به سرعت تهیه و تقدیم دولت و مجلس کنیم ضمن اینکه من در جلسه ای از همه همکاران خودم خواستم این لایحه را با کاری فشرده و سریع و دقیق و حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه تنظیم کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم تصویب لایحه بودجه سال آینده در مجلس تا پیش از سال افزود: امیدواریم مجلس هم این موضوع را در نظر داشته باشد و هرچه سریعتر احکام و مواد قانونی برنامه ششم توسعه را تصویب کند و ما امیدواریم بخش دوم برنامه ششم را هم همراه بودجه سال آینده تقدیم مجلس کنیم.

سخنگوی دولت اخباری مبنی بر تلاش دولت برای تنفس یک ساله در اجرای قانون ششم توسعه را تکذیب کرد و گفت: ما وقتی نداریم که کشور را یک سال معطل کنیم ضمن اینکه این دولت تازه نفس است و ما اگر به برخی مشکلات مثل مسایل زیست محیطی و مسایل جدید پسا برجام نپردازیم بسیاری از اتفاقات امروز به بحران تبدیل می شود.

وی افزود: ما حتما باید برنامه ششم را به سرعت تهیه و تصویب و اجرا کنیم و فرصتی ندرایم تا کشور را معطل کنیم.  


سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن