تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشتر هواپيماهاي سازمان نقشه‌برداري در حال حاضر زمين‌گير شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵ب.ظ)
بيشتر هواپيماهاي سازمان نقشه‌برداري در حال حاضر زمين‌گير شده‌اند موج - رئيس سازمان نقشه‌برداري کشور گفت: بيشتر هواپيماهاي اين سازمان در حال حاضر زمين‌گير شده‌اند که اين موضوع يکي از چالش‌هاي مهم و اساسي سازمان در انجام وظايف محوله به شمار مي‌رود.
به گزارش خبرگزاي موج، عليرضا آزموده اردلان در نشست بررسي وضعيت نقشه‌برداري منطقه شمال غرب مستقر در تبريز افزود: سازمان نقشه‌برداري داراي چهار فروند هواپيما با موتور توربيني ساخت آلمان و قابليت پرواز در ارتفاع سه کيلومتري زمين با سرعت بين 300 تا 400 کيلومتر بر ساعت است که به غير از يکي بقيه غيرقابل استفاده است.
وي اظهار کرد: علاوه بر هواپيماهاي فوق، يک فروند هواپيماي فالکون با قابليت پرواز در ارتفاع 10 کيلومتري با سرعت يک هزار کيلومتر بر ساعت براي عکس‌برداري‌هاي با ارتفاع بالاتر نيز موجود است که هم اکنون زمين‌گير است.
آزموده اردلان، تهيه نقشه‌هاي مختلف براي بخش‌هاي اجرايي کشور را يکي از وظايف مهم سازمان نقشه‌برداري بيان کرد و گفت: با توجه به مسووليت و رسالت اين سازمان در اين رابطه لازم است دستگاه‌هاي مختلف اجرايي با اين مجموعه هماهنگ شده و از انجام کارهاي موازي پرهيز شود، چرا که؛ سازمان نقشه‌برداري با تمام امکانات و تجهيزات خود آمادگي ارائه خدمات به سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مختلف است.
وي، تجميع مطالبات دستگاه‌هاي اجرايي را يکي از سياست‌هاي مهم سازمان نقشه‌برداري اعلام کرد و افزود: در اين راستا در تلاش هستيم تا راهکار ملي و اساسي براي اين منظور اتخاذ شود تا ضمن سرعت دادن به فعاليت‌ها از هزينه کردهاي زايد نيز صرفه‌جويي شود.
آزموده اردلان، تقويت نقش حاکميتي سازمان با اصلاح و بهبود قوانين و تعميم نقش نظارتي و گسترش روابط بين‌الملل، پژوهش در زمينه‌هاي مختلف علوم مهندسي ژئوماتيک و ژئوديناميک، الويت دادن به فعاليت‌هاي زيربنايي از قبيل تهيه استانداردها، ارتقاي کيفيت توليدات، تحقيقات علمي و نقشه‌هاي مبنايي، ارتقاي سطح دانش کارشناسان از طريق آموزش‌هاي ادواري مطابق با دانش و فناوري روز، استفاده گسترده از تجهيزات پيشرفته و تقويت نقش شعبات نقشه‌برداري و گسترش آن‌ها به منظور تمرکز زدايي را از سياست‌هاي مهم سازمان نقشه‌برداري برشمرد.
وي با اشاره به تهيه نقشه‌هاي يک 25 هزارم در سازمان نقشه‌برداري کشور، گفت: متأسفانه اين نقشه‌ها به دليل مشکلات مخابراتي و ارتباطي کمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
رئيس سازمان نقشه‌برداري با بيان اين که در حال حاضر اين سازمان در پنج شعبه شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب، غرب، جنوب و جنوب شرق فعاليت دارد، مجموع کارکنان اين سازمان را 850 نفر اعلام کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن