تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819487878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرو سيمين در سرزمين سبز شيراز روييد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۵۶ق.ظ)
سرو سيمين در سرزمين سبز شيراز روييد موج-شيراز-آثار چهارمين دوسالانه گرافيک سرونقره اي در سرزمين سبز قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير هنري چهارمين دوسالانه گرافيک ايران، سرونقره اي،گفت: چهارمين نمايشگاه دوسالانه انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران به دبيري احسان مهدوي در 9 بخش برگزار مي شود که براي نخستين بار اين رويداد در شيراز همزمان با خانه هنرمندان ايران در تهران برپا شده است.
مرتضي محلاتي، عنوان کرد: در بخش هاي 9گانه اين دوسالانه آثاري به نمايش گذاشته شده که قالب آزاد، نشانه، هويت بصري، پُسترهاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي، جلد کتاب و نشريات، صفحه آرايي کتاب و نشريات، گرافيک تجاري، طراخي بسته بندي،گرافيک متحرک(موشن گرافيک) و طراحي حروف فارسي دارند.
وي با بيان اين که در ادامه برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه که در تهران و شيراز برپا شده، 145 اثر برگزيده ايسيدور فرر، گرافيست و هنرمند طراح اسپانيايي در مجموعه فرهنگي و گردشگري سرزمين سبز(گرينلند) شيراز به روي ديوار رفته است، ادامه داد: در مجموع در اين نمايشگاه بيش از 1000 عنوان اثر به نمايش در آمده که در نوع خود بي نظير است.
محلاتي، ادامه داد: آثاري که از فرر در اين نمايشگاه قرار دارد بخشي از کارهاي اوست که انتخاب شده و در معرض عموم قرار گرفته است.
وي، بيان کرد: در ادامه اين برنامه که پيش از ظهر سه شنبه آغاز شده، گزيده اي از هنرمندان گرافيست زير نظر استاد ايسيدور فرر به آموزش در قالب کارگاه «خلاقيت در گرافيک» پرداختند.
مدير هنري چهارمين دوسالانه گرافيک سرونقره اي در شيراز، ادامه داد: در پانل دوم اين برنامه نيز ساعت 18 سه شنبه ايسيدور فرر درباره گرافيک سخنراني خواهد داشت.
محلاتي با بيان اين که بخشي از تازه ترين آثار مکتوب انجمن طراحان گرافيک ايران در اين نمايشگاه عرضه شده است، عنوان کرد: همزمان با دوسالانه گرافيک سرونقره اي، 4 عنوان کتاب درباره هنرمندان گرافيست و طراح ايران و جهان از جمله مجموعه آثار ايسيدور فرر و نورالدين زرين کلک در شيراز عرضه شده است.
وي با اشاره به اين که در اين رويداد هنري بزرگ آثار استادان گرافيک و طراحي دانشگاه ها و مراکز آموزشي شيراز به نمايش گذاشته شده، گفت: هريک از مراکز علمي و دانشگاه هاي شيراز دو نماينده در اين نمايشگاه دارند که آثارشان به نمايش گذاشته شده و از سوي انجمن هاي گرافيک خراسان رضوي و تهران نيز آثاري در اين نمايشگاه قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن