تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میشل اوباما وارد قطر شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: میشل اوباما وارد قطر شد
همسر اوباما در اولین سفر خود به خاورمیانه، وارد قطر شد. انتظار می‌رود محوریت سفر وی گفت‌وگو درباره موانع فرهنگی برای تحصیل دختران باشد.
آفتاب : به نقل از خبرگزاری فرانسه، بانوی اول آمریکا قرار است فردا(چهارشنبه) در اجلاس نوآوری جهانی برای تحصیل در راستای تلاشهای وی برای ارتقای سطح تحصیل دختران در سراسر جهان سخنرانی کند.

وی در این اجلاس در میان مقامات امور تحصیلی از کشورهای منطقه سخنرانی می‌کند، هم چنین شیخه موزه بنت ناصر، بانوی اول پیشین قطر نیز صحبت خواهد کرد.

میشل اوباما پیش از سفر خود در یادداشتی در مجله آتلانتیک نوشت: تا زمانیکه باورهای فرهنگی خود را گسترش ندهیم، نمی‌توانیم مساله تحصیل دخترانمان را حل کنیم زیرا این باورهای فرهنگی می‌تواند به بروز بحران تحصیل کمک کرده و حتی آن را دائمی کند.

وی در ادامه آورد: این پیامی است که من می‌خواهم در سفر خود به خاورمیانه درباره آن صحبت کنم.

همسر باراک اوباما اضافه کرد: بر همین اساس من از کشورهای جهان می‌خواهم که درباره تحصیل دختران سرمایه گذاری کنند، قوانینی که باعث سکوت، اعمال رفتار ناشایست و ظالمانه علیه دختران می‌شود را به چالش کشانده و در راستای توقف قوانینی که به ازدواج کودکان، تجاوزهای جنسی و شرایط کارسخت زنان اجازه می‌دهند، تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه "62 میلیون دختر در سراسر جهان به مدرسه نرفته‌اند" از همگان خواست تا از کمپین " به دختران اجازه دهید، یاد گیرند" که توسط وی و همسرش اوایل امسال آغاز شد، حمایت کنند.

اوباما افزود: من فکر می‌کنم که هر کودکی بر روی این کره خاکی، اعم از دختر و پسر باید قادر به ادامه تحصیل باشد.

انتظار می رود که وی در ادامه سفرش از پایگاه هوایی آمریکا در قطر نیز بازدید کند.

به گزارش ایسنا، هم چنین بانوی اول آمریکا در ادامه سفرش به خاورمیانه به اردن می‌رود و از مدرسه دخترانه ساخته شده با کمکهای مالی آمریکا در امان، پایتخت اردن بازدید می‌کند.



تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن