تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803990565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلیپ لام: می توانیم آرسنال را شکست بدهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فیلیپ لام: می توانیم آرسنال را شکست بدهیم
کاپیتان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای به اظهارنظر راجع به دیدار تیمش مقابل آرسنال، آینده پپ گواردیولا و قرعه‌کشی جام حذفی آلمان پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان آرسنال لندن خواهد بود. در آستانه این دیدار فیلیپ لام در نشستی خبری که در محل تمرین باشگاه بایرن برگزار شد شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

آینده پپ گواردیولا:
-ما اینجا هر روز سر کار هستیم و نمی‌توانیم وقتی برای فکر کردن به این داشته باشیم که آخر فصل تکلیف سرمربی چه خواهد شد.

گفتگوی خصوصی‌ات با گواردیولا:
-وقتی احساس کنی متوجه حمایت باشگاه از سرمربی شده‌ای، درصورتی که کاپیتان تیم باشی وظیفه داری آنرا به مربی انتقال دهی. درمقابل، اگر احساس کنم باشگاه نظر دیگری دارد، باز هم نزد مربی می‌روم و می‌گویم بهتر است بروی! (می‌خندد)

قرعه‌کشی جام حذفی:
-آنچه بیش از هرچیز به من چسبید این بود که ما میزبان بازی شدیم، مخصوصا در بازی‌هایی که در طول هفته برگزار می‌شود وقتی مجبور به سفر نباشی انرژی یک روز را ذخیره کرده‌ای. البته می‌دانم که همه اهالی مونیخ دوست داشتند نتیجه قرعه ما یک دربی مقابل مونیخ 1860 باشد؛ اما اینجا کنسرت نیست که آهنگ‌های درخواستی سفارش دهیم.

وضعیت کلی تیم:
-الان بار دیگر همه چیز مرتب است. دو هفته گذشته انرژی زیادی از ما گرفتند چرا که دو بازی خارج از خانه داشتیم که در روزهای غیرتعطیل هفته برگزار شدند؛ چنین شرایطی همواره طاقت‌فرساست. البته الان به خوبی استراحت کرده و انرژی خود را بازیافته‌ایم.

جذابیت چمپیونزلیگ:
-بازی‌های چمپیونزلیگ همیشه خاص هستند چرا که با بهترین تیم‌های جهان و بهترین بازیکنانی که هر کدام ممکن است ستاره باشند سر و کار داری.

روند کار بایرن در بوندسلیگا تا این لحظه:
-اینکه تیم حریفمان به ما راه عبور به سمت دروازه‌اش را می‌دهد یا خیر، باید بگردیم و برایش راه‌حل پیدا کنیم. تا اینجای کار که خیلی خوب عمل کرده‌ایم و تقریبا همه را شکست داده‌ایم. این هم که در یک بازی امتیاز از دست دادیم عادی است و اتفاق می‌افتد. ما در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت هم فرصت‌های گلزنی متعددی ایجاد کردیم و عملکردمان خوب بود. در مجموع از دستاوردمان تا این لحظه خیلی خیلی راضی هستیم، اما باید رو به جلو ادامه دهیم.

آرسنال:
-آنها از یک تیم بسیار بسیار خوب با بازیکنان قدرتمند برخوردارند. ما باید نشان دهیم که در این سطح از فوتبال تیم ما بهتر است؛ جا دارد چهارشنبه این را ثابت کنیم. اینکه چطور ظاهر شویم مهم است. اگر فوتبال خوبی ارائه دهیم، مثل همیشه با انرژی و تمرکز به سمت بیرون حرکت کنیم، در این صورت باز هم پیروز خواهیم شد.

انتظار مرته‌ساکر برای استقبال از یک بایرن خشمگین:
-من نه به خودم و نه به هم‌تیمی‌هایم چنین لقبی نمی‌دهم. ما فقط می‌خواهیم بازی را ببریم؛ همین. در واقع همیشه چنین خواسته‌ای داریم. ما ورزشکاران عضو یک باشگاه هستیم که همیشه از امکان اجرای بازی تیمی برخورداریم و در خارج از خانه هرجا که باشیم می‌توانیم ببریم.

تدافعی بازی کردن حریفان:
-به نظر من این مسئله ناامیدکننده‌ای نیست، برای من که همواره یک چالش بوده و هست و اینرا هم نشان می‌دهد که در مقابل چنین تیم‌هایی خلق فرصت‌های گلزنی و متعاقب آن کسب سه امتیاز اصلا آسان نیست. ما طی هفته‌های اخیر هم همواره با این شرایط روبرو بودیم و اوج آن را آینتراخت فرانکفورت به نمایش گذاشت. باید راه‌حل پیدا کنیم؛ باید در جاگیری‌ها و پاس‌دادن‌ها درست عمل کنیم و بازیکنان تاثرگذار و تعیین‌کننده‌مان در نبردهای تن به تن موفق شوند.

نقش خودت:
-نمی‌دانم که حالا در پست مدافع راست جایگاهم تثبیت شده یا خیر. نه خودم چنین ادعایی می‌کنم، نه کسی دراینباره با من صحبت کرده است (می‌خندد). البته در حال حاضر اغلب در آن پست مشغولم و مشکلی هم ندارم و هیچگاه نداشته‌ام

فیلیپ لام بایرن مونیخ

ارسال به تلگرام


10:35  1394/08/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن