تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیخ‌ویسی: 3 کلین شیت داشتم و راضی‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شیخ‌ویسی: 3 کلین شیت داشتم و راضی‌ام
وحید شیخ ویسی دروازه بان فیکس این روزهای نفتی ها بار دیگر در دیدار با استقلال خوزستان کلین شیت کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید شیخ ویسی در مورد کسب تساوی مقابل استقلال خوزستان گفت: نیمه اول پایاپای بود البته با گذشت دقایق ابتدایی استقلال خوزستان توانست سوار بر بازی شود و تا اواخر آن نیمه چند فرصت خوب هم داشتند اما در بین دو نیمه با صحبت مربیان ما بسیار بهتر شدیم و دقیقه 91 یک فرصت داشتیم که اگر تبدیل به گل می شدم شرایط بازی خیلی فرق می کرد من فکر می کنم تقسیم امتیاز عادلانه بود. شما این را هم در نظر بگیرید ما 7، 8 مصدوم داشتیم.

او در مورد عملکرد موفقیت آمیزش در بازی های اخیر ادامه داد: 3 کلین شیت در 6 بازی داشتم ان‎شاءالله از این بهتر هم بشوم. البته اگر من خوب هستم تلاش همه بچه هاست که از جان و دل مایه می گذارند. ما در خط دفاع و حمله موفق هستیم شاید اگر یک تیمی گل نخورد گلر بیشتر به چشم بیاید اما شک نکنید جلوی آن گلر مدافعان خوبی نیز قرار دارند.

گلر نفت تهران در مورد مصدومان زیادی که این تیم دارد گفت: خیلی مصدوم داریم در بازی با استقلال خوزستان نیز یک محروم یعنی سیامک کوروشی را داشتیم و همچنین 6، 7 محروم داشتیم. در واقع ما مشکلات بسیار زیادی داریم مثلا تماشاچی نداریم که ما را تشویق کند یا مثلا در بازی با استقلال خوزستان شرایط زمین خوب نبود این مسائل خیلی مهم اند و شاید به همین دلیل بود که در دو بازی گذشته نتیجه گرفتیم اما در این بازی نه.

دروازه بان این تیم تهرانی در مورد دیدار با پدیده مشهد در یک هشتم نهایی جام حذفی نظرش را اینگونه بیان کرد: همین هفته پیش بود که با پدیده بازی کردیم و در آن بازی نیز آنالیز خوبی کرده بودیم. بازی ای که در لیگ کردیم خیلی به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت این تیم را بیشتر بشناسیم چه در 90 و چه 120 پیروزی مهم است که امیدوارم نصیب ما بشود.

شیخ ویسی در پایان در مورد اینکه با توجه به اینکه از سال گذشته تا به الان مقابل پدیده در جام حذفی و لیگ نتایج خوبی کسب کرده اند و به نوعی گربه سیاه این تیم هستند افزود: البته گربه سیاه نمی‌ توان اسمش را گذاشت چون پدیده همیشه از لحاظ رتبه پایین‌تراز ما بوده به هر حال ما چند بازی با این تیم کرده ایم و برده ایم ولی پدیده در بازی های مقابل ما درست است که برتر نبود ولی کمتر هم نبود.

وحید شیخ ویسی نفت تهران

ارسال به تلگرام


11:18  1394/08/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن