تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سارقان و عوامل آتش سوزی اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دستگیری سارقان و عوامل آتش سوزی اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران استان‌ها > مازندران - سارقان و عوامل آتش سوزی اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران دستگیر شدند و بخش زیادی از اموال مسروقه به دانشگاه عودت داده شد.

به گزارش خبرانلاین منطقه  مازندران، در پی وقوع آتش سوزي در ساختمان اداره پشتيباني واقع در پرديس دانشگاه مازندران، از آنجا كه اين آتش سوزي، غيرعادي و مشكوك به نظر مي رسيد موضوع به نهادهاي امنيتي ارجاع گرديد و پيگيري هاي لازم از طريق مسئولان ذيربط با طرح شكايت در دادگستري انجام شد.
بنا به گفته ي معاون توسعه و پشتيباني دانشگاه مازندران، با پيگيري هاي به عمل آمده از طرف دانشگاه مازندران و نهادهاي مسئول امنيتي، ماموران محترم آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و الحمدالله موفق به شناسايي و دستگیری سارقان و عوامل آتش سوزي ساختمان مورد نظر شدند..
دكتر نوذري با اشاره به اين مطلب كه متهمان، به سرقت و آتش سوزي اعتراف كردند، از استرداد بخشي از اقلام مسروقه خبر داد و خاطرنشان كرد: با شناسايي و دستگيري سارقان، بخشي از اقلام مسروقه كه در منازل عوامل آتش سوزي جاسازي و مخفي شده بود نيز كشف و مسترد گرديد. عضو هيات رييسه ي دانشگاه مازندران در پایان با بیان اینکه آتش سوزی می تواند منشا خسارات مالی و جانی فراواني باشد از عموم همكاران دانشگاهي درخواست كرد تا اصول ایمنی را در تمام امور خود مراعات کنند تا انشاءالله شاهد آتش سوزی و هدر رفت منابع دانشگاه نباشیم. يادآور مي گردد: ساختمان اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران ساعت 2 و 57 دقیقه صبح روز سه شنبه مورخه 30 تیرماه سال جاري دچار حریق شد و كاملا از بين رفت. طبق نظر كارشناسان، شواهد و قرائن بر مبهم بودن و احتمال مشکوک بودن این آتش‌سوزی دلالت داشت كه اكنون با دستگيري عوامل اين آتش سوزي، صحت اين موضوع مشخص شده است.    

کلید واژه ها: استان مازندران -




سه شنبه 12 آبان 1394 - 08:55:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن