تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال + توضیحات باشگاه پیکان و خود بازیکن


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مسئولان برگزاری جام باشگاه های جهان یک بازیکن ایران را به دلیل رسوایی اخلاقی از جام باشگاه های جهان اخراج کرد، این در حالیست که باشگاه پیکان ماجرا را به شکل دیگری توضیح داد.

رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال
رسوایی اخلاقی بازیکن والیبال Wold of Volley به نقل از clarin.com خبر داد: در جریان رقابت های والیبال باشگاه های جهان در برزیل چندی پیش با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید، تیم پیکان که در این دیدار حضور داشت با حواشی همراه شد.بر این اساس  بازیکن تیم پيکان به دلیل آزار و اذیت جنسی خدمتکار هتل از برزیل ،محل برگزاری رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان اخراج شد.اين اتفاق که در آسانسور هتل رخ داده است به صورت شفاف با ضبط فيلم گويای تمام اتفاقات است.
رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال

رسوایی اخلاقی بازیکن توضیحات باشگاه پیکان درباره رسوایی اخلاقی بازیکن والیبال این تیماما ساعتی پس از انتشار این خبر مدیریت تیم والیبال پیکان خبر آزار و اذیت یک خدمه هتل در برزیل را از سوی یکی از بازیکنان این تیم تکذیب کرد.Wold of Volley به نقل از Instagram.com نوشت: مدیریت باشگاه پیکان با انتشار یادداشتی خبر منتشر شده در خصوص دست داشتن یکی از بازیکنان این تیم در آزار و اذیت یکی از خدمه‌های هتل محل اقامت این تیم در بلو هوریزونته را تکذیب کرد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد. مدیریت باشگاه پیکان تاکید کرد ماجرا اصلا آزار جنسی نبوده است.
 رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال
رسوایی اخلاقی بازیکن والیبالدر این یادداشت آمده است: بازیکن پیکان قصد داشت پیش پزشک تیم برود و می‌خواست از آسانسوری در هتل که مجاز به استفاده از آن نبود، استفاده کند. خدمتکار هتل سعی کرد مانع او شود، او عصبانی شد و چرخ غذای پیش خدمت را به طرف او هتل داد.اگرچه مدیریت هتل از اعتراض خود پشیمان شدند اما FIVB بازیکن را از ادامه بازی  در این تورنمت محروم کرد و مدیر باشگاه هم او را به ایران برگرداند.توضیحات بازیکن والیبال پیکان درباره خبر رسوایی اخلاقی اش در برزیلصبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اخراج یکی از بازیکنان تیم والیبال پیکان ایرانی در مسابقات باشگاه های جهان در برزیل به دلیل رابطه جنسی با یک خدمتکار هتل. ساعتی بعد شایعات مبنی بر اینکه نام این بازیکن رضا صفایی باشد فراگیر شد. این بازیکن در صفحه اجتماعی خود به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت: «با سلام خدمت تمامی هموطنان عزیز و والیبال دوست ایرانی، خصوصا طرفداران تیم والیبال باشگاه پیکان. با توجه به خبرهای شنیده شده در رسانه ها و سایت های اجتماعی مبنی بر اخراج بنده از جام باشگاه های جهان لازم به ذکر است که این خبر کاملا کذب می باشد و فقط و فقط یک سوء تفاهم بوده. این عکس العمل ناشی از رفتار و برخورد بد خدمه هتل بوده است و باعث شد به صورتی زشت و نادرست در سطح خبری انعکاس پیدا کند. همونطوري كه در عكس ساقه پام مشخصه بر اثر برخورد چرخ دستي با پايم چرخ دستي رو هول دادم و بايد عرض كنم به صورت عمدي چرخ رو به سمت بنده هول نداد بلكه مي خواست وارده آسانسور بشه. در همین راستا مدیر عامل محترم باشگاه پیکان نیز این خبر را رد کردند و دلیل بازگشت بنده را به ایران به حاشیه نرفتن تیم اعلام کردند و این اولین اتفاق نمی باشد که برای بازیکنان با غیرت و بی حاشیه ایران به وجود می آید. با تشکر از تمامی طرفداران و هموطنان عزیز و عذرخواهی بابت خبرهای نادرستی که انتشار یافته. رضا صفایی ۱۱ ابان ۱۳۹۴» وی همچنین تصویر مصدومیت ساق پایش را هم منتشر کرده که در ادامه مشاهده می فرمایید.
رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال
تصویر مصدومیت بازیکنباشگاه خبرنگاران , جام نیوزاخبار مرتبط:رسوایی اخلاقی بازیکن تیم مطرح لیگ برتربدشانس ترین بازیکن تیم ملی والیبال: چشم خوردم! خوشحالی عجیب بازیکن والیبال+عکسرسوایی اخلاقی تازه برای این بازیکن + عکس


دوشنبه 11 آبان 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن