تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر باهنر درباره ائتلاف با احمدی‌نژادی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نظر باهنر درباره ائتلاف با احمدی‌نژادی‌ها
باهنر درباره تعامل با طیف احمدی‌نژاد تصریح کرد: بنده هنوز تعریف روشنی از طیف احمدی‌نژاد ندارم چرا که برخی‌ها با او کار کرده و دیگر الآن نیستند و یک عده نیز شرطشان جدا شدن از آقای مشایی است و بنابراین طیف‌های متنوعی هستند
به گزارش نامه نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که عصر امروز دوشنبه در محل جامعه مهندسین برگزار شد، مهمترین مقوله پیش رو را 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است که طبق قانون مجلس 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.
 
وی با بیان اینکه شاید تا یک ماه مانده به روز انتخابات 30 اسم به صورت قطعی بسته نشود یادآور شد: ما به صورت مرتب در حال شناسایی، مصاحبه و رایزنی جریانی هستیم.
 
باهنر درباره تعامل با طیف احمدی‌نژاد تصریح کرد: بنده هنوز تعریف روشنی از طیف احمدی‌نژاد ندارم چرا که برخی‌ها با او کار کرده و دیگر الآن نیستند و یک عده نیز شرطشان جدا شدن از آقای مشایی است و بنابراین طیف‌های متنوعی هستند.
 
دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به جایگاه لاریجانی در جریان اصولگرایی افزود: لاریجانی ظرفیت بزرگی برای جامعه اصولگرایی است و اگر چه دوستان نتوانستند چیزی تحت عنوان حزب تأسیس کنند اما ایشان ظرفیت بزرگی محسوب می‌شود.
 
وی درباره اظهارات حسینی وزیر سابق ارشاد،‌گفت: ایشان سخنگوی آقای لاریجانی نیست و این توهماتی است که برخی دوستان دارند چرا که لاریجانی از ظرفیت‌های مؤثر اصولگرایی است و مفهومی ندارد که او را در طیف اصلاح‌طلبی بدانیم، لذا ما تلاشمان این است که همه اصولگرایان دور یک میز بنشینند و موفق هم خواهیم شد.
 






۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن