تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820747188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار «مرگ بر آمریکا» همچنان ادامه دارد و خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شعار «مرگ بر آمریکا» همچنان ادامه دارد و خواهد داشت
اکنون با نزدیک شدن به 13 آبان ـ که نماد استکبار ستیزی در ایران است ـ بار دیگر مردم خود را آماده کرده تا خشم و انزجارشان را از دولت های خودکامه و زورگو نشان دهند و گویا امسال نیز همچون سال های گذشته، شعارها تکرار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ - 02 November 2015



«مرگ بر آمریکا» تا زمانی که منافع ما تأمین نشود ادامه دارد
 مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن جمهوری اسلامی، همواره روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و این نکته را به دفعات در راهپیمایی هایی مهمی که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون برگزار شده، نشان داده اند.

به گزارش «تابناک»، یکی از راه هایی که ایرانیان با آن انزجار خود را نشان می دهند، شعار سر دادن علیه کشورهای متخاصم بوده است؛ البته شاید در گذر زمان و همچنین شرایط زمانی موجود، در برخی از این شعارها تغییراتی داده شود، به گونه ای که بعد از پایان جنگ تحمیلی و بهبود نسبی رابطه ایران با عراق، شاهد از بین رفتن شعار «مرگ بر صدام بودیم» و همچنین بعد از فروپاشی شوروی سابق، دیگر شعاری در خصوص این کشور از سوی مردم ایران داده نشد.

اما هنوز دو شعار وجود دارد که گویی با زبان ملت ایران عجین شده است؛ « شعار مرگ بر اسرائیل » که به نظر می رسد تا زمان از بین رفتن کامل این رژیم ادامه داشته باشد و شعار دیگر شعار « مرگ بر آمریکا »ست، که تا زمان تغییر مواضع این کشور علیه مردم بی دفاع ادامه خواهد داشت.

اکنون با نزدیک شدن به 13 آبان ـ که نماد استکبار ستیزی در ایران است ـ بار دیگر مردم خود را آماده کرده تا خشم و انزجارشان را از دولت های خودکامه و زورگو نشان دهند و گویا امسال نیز همچون سال های گذشته، شعارها تکرار خواهد شد.

محمد باقری بناب، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: 13 آبان، نماد استکبار ستیزی در ایران است که می تواند، الگوی مناسبی برای سایر کشورها نیز باشد.

وی گفت: امروز برخی در کشور به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا باید از شعارهای انقلاب اسلامی حذف شود و به نظر می رسد، این افراد از روی عدم شناخت دشمن و عدم بصیرت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی این صحبت ها را می کنند. تا زمانی که آمریکا خوی استکباری خود را داشته باشد، این شعار در ایران خواهد ماند.

این نماینده همچنین یادآور شد: تا زمانی که آمریکا برای منافع خود به دنبال ایجاد تفرقه باشد و به خاطر آن، منافع کل جهان را به خطر اندازد، صدای «مرگ بر آمریکا» در همه کشور طنین انداز خواهد  بود.

وی ادامه داد: آمریکا تا زمانی که خوی استکباری و استعمار را در خود دارد و حکام آن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردمان جهان باشند، شعار « مرگ بر آمریکا » در کل دنیا و بخصوص در ایران خواهد پیچید.

وی افزود: امریکا از زمانی که استقلال پیدا کرده، به دنبال این است که جا پای انگلیس بگذارد و به هر نحوی به دنبال استعمار کشورهاست، و می توان گفت، هر مشکلی در هر جای جهان وجود دارد، یک پای آن امریکاست.

نماینده بناب در مجلس با بیان اینکه « مرگ بر آمریکا » بر اساس منافع ملی ما ادامه دارد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خودشان، با اعلام عدم اعتماد به آمریکا در مذاکرات، نشان دادند که هنوز آمریکا از دشمنی خود دست برنداشته است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی برندارد و منافع ملی ما اقتضا کند، شعار مرگ بر آمریکا در کشور تداوم می یابد.

باقری بنابی با اشاره به اینکه در کنار شعار مرگ بر آمریکا، که بستگی به منافع نظام دارد، شعار مرگ بر اسرائیل تا ابد و تا حذف این رژیم ادامه خواهد داشت، افزود: امام راحل هم بر تداوم این شعار تا زمانی که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود، تأکید داشتند.




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن